
Çevremdeki insanların bu konuda hiç özen göstermediklerini fark ediyorum. Hep sağlıksız besleniyorlar. Ya siz?

Çevremdeki insanların bu konuda hiç özen göstermediklerini fark ediyorum. Hep sağlıksız besleniyorlar. Ya siz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Maalesef özen göstermiyorum hiç şu sıralar ne uyku düzenim var bir de sigara içiyorum bolca.. ve yediklerime de dikkat etmiyorum pek
Bu videoyu izle izlet
https://www.youtube.com/embed/K9SXxykLPQsTeşekkürler beyefendi
Rica ederim hanımefendi
Evet. o yüzden galiba gep sabit kilodayım. acıkinca yiyyorum. yurtta olduğumdan max tost yiyebiliyorum. en yararlı...
Sabah sağlıklı baslayip aksam sagliksiz bitiyor
Ne yazik ki irade meselesi :/ ben de bazen ölçüyü kaçırıyorum
Evde okadar tetikleyen varki dana gibi somuruyorlar ne varsa irademin içine ediyorlar
Hayır çok dikkat etmiyorum ama sağlık açısından dikkat etmemiz lazım.
bazen nefsime yenik düşebiliyorum hanımefendi
Ben bayadir diyetimi bozuyorum tekrar başlamaliyim😄
Hayır beslenme şeklim düzensiz ve sağlıksız maalesef.
Sağlıksız yiyecekler bana daha sağlıklı geliyor nedense
Yani dikkat etmeye çalışıyorum bu dönem
Güzel, insallah devamli olur
Hayır çok göstermiyorum
Evet fazlasıyla hem de
Çok alkol tüketimi var ve tavuk kanat yiyorum. Kolesterol tavan yapmıştır
Sadece kilo aldığım dönemlerde 😂
tamamen olmasada biraz
İnan ki gösteriyorum
İnandim o zaman djxjd
👍🏻
Gösteriyorum
Hayır
Evet
Evet tabiki
Gostermiyorum
Bulduğumu yiyorum
Hayir