Benim ya kayısı çayı, ya da kiraz sapı çayı iyi geliyor hem sindirim açısından, hemde metabolizma hızını artırma bakımından faydasını çok görüyorum ❤


Rezene çayı ve papatya çayı. Gerçekten bu ikisini çok sık kullanırım.
Mideyi rahatlattığı için rezene tam bana göre😊
Rahatlatıcı etkisi olduğu için de papatya çayını da çok severim ve tavsiye ederim. 😊
ben yeşil çay içiyorum gnde 2 kupa
Tadina alışamadım ama mecbur iciyorum bende
ben 7 senedir içtiğim için alışkınım :D
Ya 😃şekersiz içemiyorum ama sekerde katmiyorum tabi... ondan sanirim tadi sert limon her zaman bulunmuyor elimin altinda napsam limon mu yetistirsem
şeker kullanma. yeşil elma ye yanında
Ooo senden çok sey öğrenmem lazim😃
ahahah tamamdır konuşuruz biradan :D
Teşekkürler üzümlü kekim 😊
Rica ederim 😄
Papatya , yeşil çay ve biberiye çayını deneyip sonuç aldım. Limonlu suyuda tavsiye edebilirim.🙂
Limonlu su da çok etkili🌸
Cevap
2Cevap
Sürekli kullandığım benimde kiraz sapı çayı.
Seviyorum ben bitki çaylarını 🙂
Kendi hazırladıgım karışım var hazımsızlık çekmiyorum zevk için içiyorum.
Yeşil çay, biberiye, kirazsapı farklı çay içme de fayda var
Siyah çay ve içine limon sıkmak
Bazen yeşil çay ya da dokuzlu
Bende kayısı çay iciyorum biraktim tbai diyete başlarsam kayısı çay alım icicem
Papatya ya da adaçayı
yeşilçay, hibisküs, kuşburnu.
Hic sevmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?