Karantina Günlerinde Sağlığınız İçin Önereceğim Bitki Çayları!

Karantina Günlerinde Sağlığınız İçin Önereceğim Bitki Çayları!

Bitki çayları, her damak zevkine uymayan fakat doğal tedavi yöntemi sunan en güzel ilaçlardır. Doğada bulunan her bitkinin bir şifası vardır. Bir uzman hekime danışmanız dahilinde ilaçlardan önce doğal tedavi yöntemlerini kullanmanızı tavsiye ederim. Gelin sizlerle şifa deposu bitki çaylarından bir kaçını inceleyelim.

1 ) Yeşil Çay

Karantina Günlerinde Sağlığınız İçin Önereceğim Bitki Çayları!

Güçlü bir antioksidan olan yeşilçay düzenli ve belirli ölçüde tüketildiği zaman bir çok faydasını görmeniz mümkün. Ödem atmada yardımcı, kan şekeri seviyesini dengeleyen, bağışıklık sistemini destekleyen, metabolizmayı hızlandırmaya kadar bir çok özelliğe sahiptir. Günde 2-3 fincandan fazla tüketilmesi tavsiye edilmez.

2 ) Zencefil Çayı

Karantina Günlerinde Sağlığınız İçin Önereceğim Bitki Çayları!

Boğaz ağrısı, mide ve bağırsak rahatsızlıkları, grip soğuk algınlığı, adet söktürücü, gibi bir çok rahatsızlığın iyileşme ve rahatlatma aşamasında kullanabileceğiniz zencefil bal ve limon ile demlenip harika bir bitki çayı olarak tüketilebilir. Safra kesesi rahatsızlığı olanlar dikkatli olmalıdır, çünkü safradaki salgıları artırıyor.

3 ) Papatya Çayı

Karantina Günlerinde Sağlığınız İçin Önereceğim Bitki Çayları!

Sedatif etkiye sahip en iyi sakinleştirici, uyku sorunu yaşayanların tüketebileceği, sindirim sistemini dengeleyen, kalp çarpıntısı, antioksidan gibi özellikleriyle tüketmenizi tavsiye edeceğim bir bitki çayı. Bir tutam kaynatılmış papatya çayının vereceği huzuru veremeyen insanlar var diyorum ve mutlaka deneyin istiyorum.

4 ) Ihlamur Bitki Çayı

Karantina Günlerinde Sağlığınız İçin Önereceğim Bitki Çayları!

Öksürük, soğuk algınlığı, solunum rahatlatıcı, sindirim sistemini rahatlatma özellikleriyle sıkça tüketilen bir bitki çayıdır. Her damak zevkine uymasada şifaları saymakla bitmez doğal şifa deposu bu bitkiyide evinizden eksik etmeyin derim.

4 ) Kuşburnu Bitki Çayı

Karantina Günlerinde Sağlığınız İçin Önereceğim Bitki Çayları!

Içerisindeki yüksek C vitamini sayesinde bir numaralı bağışıklık sistemi dostudur, soğuk grip algınlığı, nefes darlığı gibi hastalıkların doğal tedavisinde kullanılır. Fazla tüketimi kaşıntıya ve alerjik sorunlara yol açabilir. Dikkatli kullanmakta fayda var günde sadece 2 fincan tüketimi önerilmekte.

  • Hastalıkların baş gösterdiği şu günlerde kendinize ve sevdiklerinize iyi bakın sağlık daima sizinle olsun.

Bencemi okuduğunuz için teşekkür ederim.

Karantina Günlerinde Sağlığınız İçin Önereceğim Bitki Çayları!
Cevapla