
Var mı teselli yöntemleriniz?

Birçok arkadaşıma dostuma ya da hiç tanımadığım görmediğim kişilere dahi yardımcı olmuşumdur. Bunu çıkar uğruna değil sadece bonus sevab kazanmak adına yaptım :)
Teselli olarak başaramayacağın hiç birşey yok yeterki aklına koy bunu ve daha iyi görüneceksin öz güvenini geri kazanacaksın diyerek tesellilerde çok defa bulundum. Ama asla dalga geçmem alay konusu yapmam.
Onları nasıl kabul edersinz bilemem ama bu hastalıktır ve hamburger ısmarlamak yerine moral vermeniz gerekli hatta kanka bugn naptın nasıl gidio şundan uzak durdunmu ne durumdasın gbi yani onunla ilgilendiğinizi bellü ederseniz velkide bu drumdan kurtulur
Kilolu değilsin falan diye yalanlara asla girmem zaten arkadaşlarım beni bilir. Çözüm sunar yardımcı olurum. Herkes zayıf olmak zorunda da değil bu da bir gerçek ama sağlık açısından da arkadaşıma iyi geleceğini söylerim.
Çözümsüz bir sorunu olmadığı için sevinmesini, bunu aşabileceğini söylerim
Cevap
10Cevap
Bu konularda çok yorum yapmamayı tercih ederim. Genelde böyle insanlar alıngan olurlar farkında olmadan iyi birşey söyliyim derken canını yakmak istemem.
Kilolu değilsin ama böyle çok tatlısın. Oldumu 😊🤗
Tesellide bulunmam aksine yeme diye başının etini yerim, kendisi de rahatsız ise kilosundan.
Hiç teselli edemem az yemek yesin çok gazoz icsin kilo verir
Güzel zayıf olan noluyo hepimiz öleceğiz ye keke ye
Gel beraber yiyelim derim
Siskosun diyorum biraz kilo ver ekmek yeme diyorum ama yiyio yine şişko 😄😅
Giydiği her kıyafetin üzerine güzel olduğunu söylüyorum mesela iyi geliyor :)
Bulunmam fazlasin derim dost doğru söyler, yanlışları söylemeyenler dost değildir
Kiloluyum arkadaşım dostum sevgilim yok
Kendi kendimi teselli edemedim daha 😄
Allah böyle yaratmış yapacak bişey yok
Herks 36 olmak zorunda degil.
Teselli etmem alay ederim.
Spor yapmasını diyete girmesini teşvik ederim
Yiyende olecek yemeyende
Güzel miş :)
Yastık gibiisjnsjdjd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar