Ne sıklıkla ağrı kesici kullanıyorsunuz? En ufak ağrıda ağrı kesici kullanıyor musunuz?

#Mireya #AğrıKesici


Sadece ağrı kesici değil genel anlamda ilac kullanmam zorda kalmadıkça çünkü ilaçta olsa hepsi zehir onlarin doktorlae niye bol bol su iç derler o ilacı vücudundan atabilesin diye yoksa zehir içinde kalacak sana zararı var ondan doğal yöntemleri öğrenin çok işinize yarar
Hiç kullanmıyorum ağrı çekmek beni hayatta hissettiriyor
Ayda 1 kez abartmam ilaçlar bana göre değil ama fenalasinca serum ya da igne ile iyilesirim biter
Çok nadir kullanıyorum, gerekmedikçe pek kullanmayı tercih etmiyorum.
Cevap
46Cevap
Maalesef her ağrıdığın da ağrı kesici içiyorum.
Yanlış olduğunu biliyorum ama ağrıdan duramıyorum.
Ne agri kesici ne antibiyotik kullanmamaya dikkat ediyorum dogal bitkisel tedavi yontemleri daha saglikli
Sag beyincigimdeki damar tıkanıklığı yüzünden her gun bir tane almak zorundayım parol ya da minoset.
Acı çeksem de kullanmıyorum. Her başı ağrıdığında ilaç alan tiplerden değilim
Gerekmedikçe kullanmam. Her ağrıya ağrı kesici alınmasını saçma buluyorum. Bünye meselesi?
Doktor verdikçe son adedine kadar düzenli yoksa hiç işim olmaz
bir yerim ne zman ağrırsa kullanırım. Fiziksel acıya katlanmıyorum.
Bazen başım çatlıycak derecede ağrıyor. O zaman kullanıyorum. Ayda 1 veya 2 ayda 1.
şurruup gibiiyim şurup turp gibiiyim tuuğrp turpp!!!
Karşıma günde ne sıklıkla salak çıkarsa o sıklıkla kullanıyorum. 😂
Hasta oldugum zamanlarda mecburen kullaniyorum bas agrisi icin
Migrenim tutukça... o yüzden sıklığını ne siz sorun ne ben söyleyeyim...
Bugün başım ağrıyordu ama kullanmadım, çok ilaç kullanma taraftarı değilim..
Ayda yılda bir hiçbir şekilde ilaç kullanmayı sevmem çok kötü olursam ancak
-2 ayda 1
-Adet döneminde ağrı kesicisiz duramıyorum.
*Gecen bol olsun.*
Kullanmam sadece dışım ağrımisti çok kötü o zaman kullandım 2 gün
Migren ataklarim var maalesef dikleron ofisimde çantamda arabada heryerde bulunur
hayatım boyunca sadece 20lik dişlerimi çektirdiğim zaman ağrı kesici kullandım, onun dışında hiç kullanmadım
Malesef günde en az iki kez. Hergün kullanıyorum 🤬🤬
Agri eşiğim yüksektir pek hissetmem, hissettiğim derecede ilaç alırım
Ağrı kesici kullanma için ölüm sancısı felan merhaba olması lazım dişim ağrıpında bile kullanmadım 😐gerisini siz düşünün hap içmekten nefret ediyorum
Ağrı olduğunda hemen alırım, almayınca ağrı daha fazla artıyor ve geçmiyor
migrenim olmasına rağmen hep kullanmıyorum. su içerek geçiyor bazen
Son secenek olarak diyim bizim aile massallah ufak bir sancimada hemen seri ilac getir dkxjs
Hiç kullanmam baş agrısı gibi konularda diğerlerinde kullanırım.
Çok denedim olmuyor hala acıyor geçirmiyor uyuşturmuyor... o yüzden hiç..
Her ay regl haftasının ilk iki günü onun dışında ağrı kesici kullanmam.
Çok nadir toplasan yılda 4 veya 5 tane
Nadir kullanıyorum.
Geçmiş olsun
Dayanamayacak raddeye gelene kadar kullanmam
Çok nadir... sadece gerçekten ağrı dan ağlıyorsam
Hemen hemen ayda 1 defa
Maalesef çok, günde 2 3 olacak kadar çok😔
Migrenimin başlayacağını anladığım anda.
Yılda 1-2 kere belki kullanırım...
Ne sıklıkla ağrım olduğuna bağlı
Aşırı ağrım olmadıkça kullanmam
8 aydır kullanmıyorum
Söyleyeyim de nazar mı değsin!)
Kullanmamaya çalışırım
Çokçokçok nadir kullanırım 😂
Çok çok çok nadirdir.
çok çok mecbur kalmadıkca hap içmem ben
Her sızımm da.. böbrek,, karaciğer kalmadı~
Ayda yılda bir bkyjgj
nadir fazla kullanmam
Regl zamanlarında sıklıkla
Migrenim... desem yeterli olur sanırım
Nadiren. İlaçları pek sevmiyorum.
Çok nadir. Yılda belki iki üç kez
Çok sıklıkla kullanmam
Hiç kullanmıyorum ne zamandır.
sene de bir iki tane belki..
Alkol kullandığım içın düzenli
Basım ağrıdıkca
#günaydin
dayanamadigimda kullaniyorum yani cok az
Düzenli bir aralığı yok
kattiyen kullanmamaya özen gösteririm
Ağrım olduğunda kullanırım
Uzun zamandır kullanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar