En ufak bir baş ağrısı da ağrı kesici alan ben😒

En ufak bir baş ağrısı da ağrı kesici alan ben😒

Zorda kalırsam ancak pek kullanmam öyle valla acile gitme gülerler moralim ağrıyor ne abla valla gülerler buna hakikaten bi ağrın varsa git tabi çekme geçmiş olsun.
Moralim ağrıyor jsjsjsjsh bence geçerli bir sebep 😂
Peki abla öyle diyorsan öyle olsun 😊⚘
Çok ağrı kesici almamaya çalışıyorum hatta bir ara baş ağrısı hissettiğimde b 12 içiyordum😅
Çünkü sık alınca büyüsü bozuluyor
Teşekkür ederim 🌸
Ben kış ayları ayda 1-2 defa kullanıyorum çok baş ağrısı oluyor bende
Sinüzit mü var
Sana yüz maskesi alalım
Hı hı sonra seni sapık diye içeri atsinlar jsjss
Cevap
18Cevap
Ağrı kesici pek kullanmam, zor durumlarda etki etsin diye 😅
Soruyu sorduğuma pişman oldum🙄
Dkdkdkd ya ağrıyor da aslında ama işte dayaniliyor bir şekilde. Benim karın ağrım lanettir anca bı o zaman kullanırım
Benim de başım öyle migren olunca fobim oldu jsjs
Geçmiş olsunnn o da lanet bir şey yaa 😐
Hiç sullanmadım diş çekildikten ve doğum dönemi dışında kullanmadım
Kız bi ben kullaniyorum agri kesici bu ne be🙄
Eşim çok sık kullanır ama kaşı düşse içer 😪😂
He o benim jsjsj
😂😂😂
Ayda bir kez maalesef kullanmasam çok kötü oluyoruk dayanamıyorum
Sürekli bir yerlerim ağrır sadece dayanılmaz baş ağrılarında içerim
Hiç kullanmam normalde ama 4-5 gün önce bir başım ağrıdı Allahımm 😅 o zaman bi tane içtim.
Evet abartı olur, senede belki 4 tane çok kullanmam.
Hiç sevmem hapları kötü anılarımız var kendılerıyle aşırı ağrım durumda kalmadan içmem
*Ağrım olmadığı durumda
Çok nadir kullanırım.
Banada öğretin ya yılda 3 kez yazmış biri🙄 kaç 3 ne demek 3 jsjs
Baş ağrısı yapan insanları hayatından çıkar 🤣
Hepsi petrol ürünü. Kullanmamaya çalışırım.
Baş ağrısından çok korktugum icjn ufak agrida alirim ama birakicam psikolojik çünkü
Genelde hiç kullanmamaya özen gösteren bir insanim
Ağrı esigim gayet yüksektir
Başım ağrıdikca hocam
Hep ağrıyor 🙄
Etrafımdakiler gitse? Jsjs
İlaç kullanmam
Bu gece başım ağrıdı ama kullanmadım ilaç
Hiç kullanmıyorum.
Çok çok zor durumda isem kullanırım
Çok fazla kullanmmam Melisa içiyorum ben
Novalgine, her ağrıdığında...
2 , 3 yılda bir anca.
Sadece çok dayanamadığımda içiyorum
Acil nir durum yoksa asla
Kullanmaya üşenirim hep …😂
Başım ağrıdıkça
Günlük ağrıyor sagolsun
Geçmiş olsun
5 ayda bir gibi.
Maşallah ben de bırakacağım ağrı kesiciyi
Nefret etmekten nefret ettiğim baş ağrım olunca.
4- 5 yılda bir
Hiç mi bi yeriniz ağrımiyor🙄
Dolorex
Kullanmam
Gunde 2 defa
Hiç kullanmam
sene de birkaç defa
Aglicam jsjsjs ne ya bi ben mi agri kesici kullaniyorum jjsjs
İnsanlar beni üzünce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?