F-28 ORGANİK OLMAYAN PSİKOTİK BOZUKLUK? 4yıldır iğne ve ilaç kullanıyorum. engelli raporu alabilir miyim?% kaç?

Şizofreni f28 tanısı konuldu. artik sokağa çikamiyorum. 4yildir iğne ve ilaçlar kullanıyorum fakat şikayetlerimde hic bir gerileme olmadi. Daha önce şizofreniden rapor alan var mı aranızda ya da bilgisi olan?
F-28 ORGANİK OLMAYAN PSİKOTİK BOZUKLUK? 4yıldır iğne ve ilaç kullanıyorum. engelli raporu alabilir miyim?% kaç?
Cevapla