Epilepsi hastasiyim ve %20 engelli raporu verdiler cok az değilmi ya neyinden yararlanicam ben onun?

Epilepsi hastasiyim ve %20 engelli raporu verdiler cok az değilmi ya neyinden yararlanicam ben onun?
Cevapla