Pişik olan eşim beni hayattan bezdirdi. İyi niyetimi sonuna kadar kullandı. Ne yapsam kendine gelir sizce?

Penisi pişik oldu.
Çok kötü oldu tamam hatta ilk doktor resmen uyuşturmadan derisini soydu çok canı yandı anlıyorum.
Ben de üzüldüm neyse eve geldik.
Yürüyemiyor pek anca 2 haftaya toparlar dedi.
"Off yanıyor üfle aşkım"
"Saçlarımı okşa"
"Penisimi ov acıyor"
Meyveyi bile eli ile yiyemez oldu.
Hadi uyur beni diyor aynı bebek ya
Yıkanacak sen beni yıka diyor 😒😒
Üstelik 1 hafta geçti bile...
1.93 boyu var kaldıramıyorum da yahu
Yok masaj yap
Krem sürerken ahlayıp uflamasından 1 saat gidiyor.
Ne yapsam da özüne döner bu adam iyice uçtu arkadaşlar 😒😒
yanlış kategori ise lütfen doğru alana taşınsın.
Pişik olan eşim beni hayattan bezdirdi. İyi niyetimi sonuna kadar kullandı. Ne yapsam kendine gelir sizce?
Cevapla