Cok şişmanım , zayıflayamıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

ben 18 yaşındayım ve 92 kiloyum boyumda 1.66 zayıflayamıyorum iradem yok, spor yapmak istiyorum ama çok üşeniyorum, evde yatmak daha kolay geliyor.. diyet falan yapmaya başlıyorum 2 gun yapıyorum sonra bozuyorum çikolatayla falan. Göbek falan yağlandı 3 katlı oldu , vücudumun her tarafında çatlaklar var, selülit falanda var. Cok mu itiçi? Siz ne düşünüyorsunuz?
Cok şişmanım , zayıflayamıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla