Ayak parmağım su topladı ve sarı birşey akıyor içinden çok acıyor. Ne yapabilirim?

Yaklaşık 1 yıldır böyle 3 DOKTORA gittim ama birşey anlamadılar.
Sarı bir sıvı atıyor yürümemi kısıtlıyor. Hep ağrı var.
Parmak bu sıvıyı atmasına rağmen hâlâ şiş su toplandığı zaman ki görüntüye sahip anlam veremiyorum.
Buna bir çözğm birşey yok mu arkadaşlar bıktım
Ayak parmağım su topladı ve sarı birşey akıyor içinden çok acıyor. Ne yapabilirim?
Cevapla