
MSG katkı maddesi yiyeceklere katıldığında, o yiyeceğin tadının beyin tarafından güzel Olarak algılanmasını sağlıyor. Tatlı, tuzlu, acı fark etmiyor. Hangi yiyeceğe katılırsa lezzetliymiş gibi geliyor. O yüzden gıda üreticilerinin bir çoğu MSG'yi karlı olduğu için kullanıyorlar. Dünyada yaklaşık 50 ülkede kullanımı sınırlandırıldı bu aroma arttırıcı maddenin.
Özellikle çocuklarımızın hatta büyüklerin de çok severek
yediği CİPS'lerde çok kullanılmakta.
-Hazır köfte harçları,
-Et suyu tabletleri,
-Hazır çorbalar,
-Dondurmalar,
-Renkli yoğurtlar ve benzeri bir çok üründe var..
Kullandığımız bulyon tabletlerden birinin içeriği ;
http://www.icerir.com/knorr-tavuk-suyu-bulyon-icindekiler-kalori-besin-ogeleri.html
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar