Bugün başladım ama işe yarar mı emin değilim. Yoğurt, limon, pul biber zayıflama kürü işe yarıyor mu? Deneyenler oldu mu? Bildiğiniz en etkili zayıflama kürleri neler?


Bugün başladım ama işe yarar mı emin değilim. Yoğurt, limon, pul biber zayıflama kürü işe yarıyor mu? Deneyenler oldu mu? Bildiğiniz en etkili zayıflama kürleri neler?


Selamlar. Kilo vermek isteyenler gelsin. :) 10-15 kilo fazlası olan biri olarak zayıflama kürleriyle zayıflayan biriyim. Şimdi size uyguladığım hızlı ve etkili zayıflama kürlerini anlatacağım. Eminim ki sen de benim gibi, o enfes donutların cazibesine karşı koyamayanlardansın ama sağlıklı yaşamaya dikkat etmek gerek. :'( Hadi kürlere bakalım.

Sabahları kalkar kalkmaz, güne enerji dolu bir başlangıç yapmak için limonlu suya başvurabilirsiniz. Biraz suya birkaç damla limon sık ve ardından iç. Bu mucizevi kür, metabolizmanı hızlandırmaya yardımcı olur ve sindirim sistemini canlandırır. En çabuk zayıflatan kürlerden birisi.

Yağ yakan kürler arıyorsan, doğru adres! Hem metabolizmayı hızlandırır, hem de yağ yakımına destek olur. Özellikle öğle yemeklerinden sonra içilen yeşil çay, o sindirim sistemini dansa davet eder. Ama sakın abartma, çünkü gece uykuları kaçırır. :D

Kilo verme serüveninde lezzetten ödün vermek zorunda değilsin. Yoğurtla harika bir ara öğün yapabilirsin! Bol protein, kalsiyum ve probiyotik içeren yoğurt, tokluk hissini artırır ve metabolizmayı canlandırır. Biraz meyve ve ceviz ekleyerek tadını katlamak mümkün. Gece yatmadan önce zayıflama kürü olarak kullanılabilir.

Egzersiz yapmak da eğlenceli ve çok faydalı olabilir. Dans etmek, zumba yapmak, bisiklete binmek veya yürüyüşe çıkmak gibi aktiviteler hem kilo vermeni sağlar hem de stresini azaltır. En sevdiğin şarkıları çaldır, ayaklarına kuvvet!

Tatlı krizleri mi sık sık başına geliyor? Endişelenme, dondurma dünyasından çıkıp, meyveli dondurmaya merhaba demek gerek.. Muz, çilek ve dondurulmuş yaban mersini gibi meyveleri blenderdan geçirip, kremamsı bir dondurma yapmalısın. Hem sağlıklı, hem de tatlı isteğini fazlasıyla bastırır.
Zayıflamak eğlenceli ve motive edici bir yolculuktur. Acele etmek yok, adım adım ilerleyerek hedeflerine ulaşman gerek. Böylesi daha sağlıklı.. 😊🍏🚴♀️
Olursa göbeği bir miktar azaltabilir ama mucize değil kesinlikle onu söyleyim. Göbek için iyi bir diyet gerek özellikle şekeri kısıtlaman lazım. Bacaklar için de spor şart yoksa gitmez fazla
Ayrica yediklerine de dikkat esersen gobegi eritir. ama tum vucut icin yapabilecegin tek sey spor
Yoğurt kürü tarifiyle günde yarım kilo verin!
Yağ yakıcı, kabızlık giderici etkisi bilimsel olarak kanıtlanmış yoğurt ve ödem söktürücü, tatlı isteğini kesici,
metabolizmayı hızlandırıcı baharatlarla hazırlanan yoğurt kürü, günde yarım kilo vermenize yardım eder!
Eğer, bu defa kesin kilo vermek, fazla yağ ve kilolardan kurtulmak istiyorsanız, en etkili zayıflama yöntemlerinden
biri olan yoğurt kürünü denemelisiniz.
Yoğurt kürünün en belirgin faydaları şunlardır:
Ödem söktürücüdür.
Karın şişkinliğini giderir.
Göbek ve basendeki yağları yakar.
Genel vücuttan kilo vermeyi sağlar.
Tatlı isteğini keser.
Kısa sürede kilo verdirip motivasyonu artırır.
Bağışıklık sistemini kuvvetlendirir.
Metabolizmayı hızlandırıp zayıflamayı kolaylaştırır.
İhtiyacınız olacak baharatları aktardan alabilirsiniz.
Malzemeler,
1 kase yoğurt
1 çay kaşığı toz tarçın
1 çay kaşığı toz zencefil
1 çay kaşığı toz zerdeçal
Hazırlanışı,
Yoğurt, tarçın, zerdeçal ve zencefili iyice karıştırın.
Yoğurt kürü, uyumadan 3-4 saat önce yapılır çünkü vücut geceleri yağ yakar.
Metabolizma hızlandırıcı kür yatmadan 3-4 saat önce yenilir
Ayrıca
Yatana kadarki sürede 4-5 bardak suyu oturarak ve yudum yudum için.
Yoğurt kürü haftada sadece 2 kez yapılır. Daha fazla yapmaya kalkmayın, ciddi yan etkiler gösterebilir.
Emziren anneler veya hamileler için yoğurt kürü uygun değildir.
Yoğurt kürü, ortalama 130 kaloridir.
EİG için teşekkür ederim.
yaramıyor bacım, yaramaz... hareket olmadıktan sonra, yediklerine dikkat etmedikten sonra, günlük kalori ihtiyacının fazlasını tükettiğin sürece kilo veremezsin, işin en kötü yanıda ne biliyormusun? bir süre sonra metebolizman tembelleşmeden dolayı düzgün çalışmıyor, işlevini yitiriyor, su içsem yarıyor diyenlerin sıkıntısıda bu, mide kasları elastikliğini yitiriyor, mecbur mideye kelepçe, kesilip küçültme vs, yöntemleri uygulamak zorunda kalıyorlar, ayrıca 5-10 kilo verdim diye sevinme onlar vicuttan atılan su, ve çok kolay geri kazanılabiliyor.
Cevap
29Cevap
Sana çok acı bir gerçek söylüyeyimmi? Safsata. Tamamen yalan. Öyle zayıflama olmaz. Şu doğru yoğurt göbek yağlarını eritir. Ama harekrt olmazsa ben yatim. Nede olsa bu kür zayıflatçak işi hikaye. Ben spor yaparken bol yoğurt yediğim için bide mekiği fazla yaptığımdan karın kaslarımı çıkarabildim. Ama bizim arkadaş bu kürü yaptı göbek hala duruyor. Biraz kabası gitti. Spor her zaman herşeyin ilacıdır. No pain No gain Bro
Ewet orasi dogru. Spor diyet yapiyoeum zaten. Ama kurun faydasi var mı diye bilmek istedim belki bir faydasi dokunur. Sence?
Yoğurt evet ama diğer karıştırdığın şeylerle olucağı etkiyi bilmem akşam yemeklerinde bir kase yemen hem az yemeni sağlar hem tok tutar hemde uyumana yardımcı olur. Bide sağlıklı kilo vermenin baştacı düzenli uykudur.
Tatlım sana daha öncede çok güzel olduğunu söylemiştim ama sanırım sen zayıflamaya kararlısın. O zaman ekmeği azaltacaksın, en az günde 2 lt su iç. Beslenmende Probiyotiklere ağırlık ver. Spor zaten olmazsa olmaz. Sporu sadece zayıflamak için değil yaşam tarzın yapmalısın. Özellikle yürüyüş çok etkili. Ben her gün yarım saat hızlı tempo yürüyüş yapıyorum. Diyetisyene gitmiş miydin? Diyetisyenin yapacağı testler öneriler mutlaka olacaktır.
bir bayan arkadaşım yaptı sonuç aldı. Akşam yemeği yedi gibi yiyip bunu 9 9,5 ta uyguluyordu. Tabi bundan sonra da hiç bişi yemiyordu. Ben denedim etkiliydi ama bıraktım. Bide hurma diyeti var 7 gün boyunca ama başka hiç bişi yemiyorsun, bu yiyerek zayıflatıyor
denemedim daha çok zerdecal ve yogurfu tercih edrim.. pulbiber reflü icinn zararlı olabilir diye.. haftada sadece bir gün yapman lazım ve zerdeçalı da bir cay kaşığından fazla kullanmaman lazim 🤗tercih edersen..
Bu şekilde mideye karışık şeyler göndermek iyi değil. Bunun yerine sabah aç karnına sirkeli ılık su ya da limonlu ılık su iç farkı gör. Spor ve sağlıklı beslenme ile çok faydalı.
Senin zayıflamana gerek yok ki, gayet güzelsin. ;)
İlla zayıflamak istiyorsan, bir diyetisyen doktor kontrolünde zayıfla.
Sağlığınla oynama.
Haha cok tesekkurler canim. Cok zayiflamam gerek😕😘
Böyle gayet güzelsin, bence zayıflama. ;)
Tahta gibi olup n'apıcan 😘
A yokbe canim tahta gibi olmak istemem🤢 mersii😊💋
Hiç bozma, böyle kal canım. 😘
Böyle bişey yok kim uyduruyor bunları aç kalmayan yağ yakamaz
://beslenmebulteni. com/besin/gunde-kac-ogun-yemeliyiz/
Başına http koy gir link veremiyom seviyem yetmiyo
://beslenmebulteni. com/besin/sporcu-beslenmesi/
Bununda Başına http koy gir bunlar makale değer verdiğim bir prof yazdı referansları en altta istersen bende sana bir dünya referans yollayabilirim ayrıca ben bu işe yıllarımı verdim gene anlamadım diyosan bir akşam. yemek yiyelim orda anlatırım :)
zayiflama konusunda bicok diyetisyene danistim ailemde de 3 tane yasam kocu var ve kendim belirli bir kilo verdim bu konuda bos sallamam kimseye link vermene gerek yok yani hepsi bildigim seyler onlarin ac kalmanda bahsettigi sey bogazini tutman olculu yemen porsiyonunu azaltman hic bir zaman tamamen ac durarak yag kaybedemezsin cunku vucut proteini yagdan daha kolay yakar bu yuzden ac durdugunda metalbolizmani sarsarsin ve yavas yavas kaslarin erir yaglarin vucutta kalir ilerde tekrar kilo alirsan yag oranin onceden azalmadigi icin daha da yagli bir gorunum elde edersin gorus bildirmeden once iyice arastir tek bir profun yazmasiyla olmuyo bu isler yani bu konuda anlamayacagim bisey yok bilgilerin ve yemegin sende kalsin 😊
@deniizb cidden çok saçmalamışsın ailendekilerde bu şekilde düşünüyorsa bu millete ciddi zarar veriyor demektir ayrıca sen şimdi incelemeden patır kütür. yorum yaptın yani zaten baştan kaybettin istemediğin kadar referans yollarım bikere senin dediğinin olması için adamın günlerce aç kalması gerekir. ki. biz öyle birşeyden bahsetmiyoruz 6-8 saatlik bir açlıktan sonra bile kanda yeteri kadar amino oldugu ispatlanmış Ayrıca çok öğünlü yani sık beslenmede kilo aldırır bunuda kanıtlarım istersen istediğini getir babanı amcanı dayını
6-8 saatlik acliktan bahsediyoruz demissin ama yorumun ac kalmayan yag yakamaz seklinde Şu an bana açıkladığın sekilde yapilabilen diyetler var ama gorusun insanlar tarafindan bu sekilde algılanmiyo ayrica patir kutur salliyo olsam verdigim onlarca kilo hala benimle olurdu ailemin insanlari nasil yonlendirdigi hakkinda bir fikrin yok onlara sallama istersen bu insanlar bu bolumleri okumus anatomi ve metalbolizmaya gayet hakimler ve benim bahsettigim seyleri biraz arastirirsan kendin de gorebilirsin emin ol
6-8 saatlik açlıktan bahsediyoruz demedim ben gene anlamamıssın orda sadece örnek verdim istersen sabahtan aksama kadar aç kal gidipte aç kalıcan deyip ölüme terketmiyoz diymi adamı
Dogrudur yağ yakmak için aç kalmak gerekir elindeki biterse nabarsın depodan kullanırsın en büyük enerji deposuda yaglardır Sende aç kalan yağ yakamaz demişsin böyle. bişey yok yani ha yok efendim kortizolun uzun süreli. yüksek olması kilo yapar vs diceksen onun cevabıda var zaten orda ben tek bir kaynaga baglı kalmamhiçbirzaman kendimde uyguladım. demişsin bende yıllardır kendimde uyguluyorum :) bu yanlış eğitim olayı veterinerlerdede var mesela köpek yıllarca çiğ yemiş ama fakultede veterınere pis kokulu katkılı saçma sapan köpek mamalarını öneriyorlar sizinkide bu örnek gibi olmuş yanlış eğitim :) benim dediğim olay binlerce yıldır var şu an kabilelerde bile örneğini. görüyorsun seninki ise 80li yıllarda çıktı :) yemeğe çıkıyozmu?
senin de yanlisin surda en buyuk enerji deposu yaglardir diyosun enerji verme acisinda en verimlisi yag sonra protein sonra karbonhidrat gelir ama en kolay karbonhidrat sonra protein harcanır yag parcalamasi ve harcamasi en zor olandir bu yuzden vucudun uzun sureli aclikta kolay olandan baslar en cok enerji vereninden degil ve inan bana yanlis diye bahsettigin egitim hakkinda hicbir fikrin yok iyi fakultedelerde egitim veren profosorlerin öğrettigi bilgilere yanlis diyosun Şu an hem de kendi yaptgin arastirmalara dayanarak
He yok Karıştırdığın şurası senin dediğin bir yemek yediğimizde içerisindeki makro besin öğelerinden şunlar kolay sindirilir şunlar zor sindirilir şeklinde o mesela ben antrenmandan önce zeyrinyağ içerdim. uzun süre. kesilmezdim. uzun süreli yakıt doğrudur evet ama bu farklı bir olay konuyla ilgisi yok
Benim dediğimde ise yemek yok açsın depodan bahsediyorum mesela yaglar trigliserit olarak depolanır ama aminoların depo formu yok dolayısıyla dediğin gibi bir. durumda yok kas kolay kalay kaybetmezsin kabileler aç aç bütüngün av peşinde koşuyor bunlarda profesorlerin görüşleri zaten bunlar ha bizde dogruyu yanlısı ayırt edebılıyoruz az cok yemeğe gidelim yemeğe? Sen gider margarinli makarna yersin şimdi
Waay mAal seni. bir kizla tartistin diye hemen yemege gidelim ayaaklari beynini mikktigim dngesizi. Deniz bacimda sonuna kadar hakli. Cahjl varllik anca laklak. Engelliyimde ctla.
Akşamdan beri gülüyoruz çok eğlendirdiniz bizi bildiğiniz üzere biftekte yeseniz ekmekte yeseniz kısaca ne yerseniz yiyin insulin salgılanır dolayısıyla siz sık sık yemek yiyerek insulın salgılatırsınız dolayısıyla yağ yakım modunu bozmuş olursunuz ınsulın depo hormonudur yagları trıglıserıt olarak glıkozu glıkojen olarak AÇLIK sırasında kullanılmak üzere depolar aç kalmaya başladıgınızdan ancak 60saat sonra metabolızmanız yavasladıgı ortaya cıktı 1-2 öğün atlamak gibi kısa süreli açlıklar tam aksine metabolızma hızınızı arttırır yine kaslardaki proteinleri enerji olarak kullanma gibi bir durum kolay kolay başınıza gelmez vücut yapısal taşı olarak kullandıgı proteinleri yıkmak istemez çünkü bu günler için depoladıgı yaglar vardır. zaten örneklerini masailerde aborjinlerde görüyoruz binlerce yıllık beslenme biçimi bu ama sizin bahsettiğiniz görüş 80li yıllarda çıktı ve sonuç ulkenın 3te1i obez birşey ispatlarken benım önceki yorumlarda yaptıgım gibi referans gösterin ya da büyüyündegelin
Abi yazarken hiç üşenmediniz mi okumaya üşendim hdhshsj
yemek lazım herşeyden vücudun yaktığı harcanan yakılan bellidir bence düzenli yemek düzenli spor en iyi zayıflama yöntemi ekmeğide kesmek lazım
Evet bu karışım. Yağ yakmada çok iyi. Ama pulbiberini fazla kaçırma. Ülser olursun sonra. Yoğurdunda pulbiberininde yağ yakmada bir rol oynuyor.
Ben değil ama arkadaşımdan biliyorum çocuk bununla zayıfladı diyebilirim buarada sporda yaptı, yaptigi sadece yurumek veya kosmakti.
dedim işe yaradıda..
sanada iki ay önceki soruda söylemiştim ama
görmemişşin:)
Yiyerek kilo alıyorsan, yemeyerek de kilo verirsin. Çok da şey yapmayın :D Bu kadar basit yani :P
Ay aman wallami. :) diyet yapioruz gulum. Sporda. Kuru ekstra yapiyorux
Almak degil mesele. Vermek mesele ;)
Hayir stabil kalirsin
Valla ben buna bir de kuru nane ekleyip cips sosu olarak kullandım senelerce 😄😄
zencefil zerdecal tarcin daha etkili ayda 6 kg vermistim
Zencefil, kulaktan dolma bilgilerle, rastgele kullanılmamalı.
Kanı sulandırıyor, bu özelliğinden dolayı, Allah korusun, beyin kanamasına yol açma riski var.
Tarçının fazlası da kabızlığa neden olur.
Saygılar...
hayattayım😂
Yine de aklında olsun. ;)
Sözüm meclisten dışarı, "aynı hatayı sadece aptallar tekrarlar." demiş Albert Einstein.
Ben arada baharat katiyorum yoğurda guzel oluyor işe yarar belkim
ya bende zayiflamak istiyorm iki gundur bu kuru yapiyorm 15 gun boyunca yapmak lazmmis baska biyerde okudum ama bilmiyorum cok caresizim nbsam gobegim gitmiyo
Kardeş saçma saçma işlere girmeyin az yiceksin ekmek yemiceksin spor yapıcaksın bir yandan günde 3 litre su içiceksin. Bunları yapmassan kilo vermen zor
Deneyen hiçbir tanıdığım da çalışmadı, çünkü hepsi buna güvenip akşamları haldır huldur tıkındılar
kilo verme dönemimde kullanıyorum bence ise yariyor ya denemenden zarar gelmez
Evet bunu teyzem denemişti ciddi anlamda işe yarıyor
Ya yoğurt pulbiber kürünü mü denesem yoksa pulbiber çayını mı bilemedim şu an 🧐 ikisinide yapsam mı acabası 🤭😃
ben bunu yoğurt , zencefil. zerdeçal ve tarçınla yapıyorum. öyle yapıyorumama unutma yatmadan 2-3 saat sonra yiyeceksin ve sonra hiçbirşey yeme
Denedim bir etki olmadi sanki
Ben denedim 1 gün ama
Yedim tadı güzel ama kilolu değilim ☺
Göbeğimden kurtulmaya o küre borçluyum
Ciddimisinn
Wuuuu cok guzel cok tskler. 3 yemek kasigi yogurtmu kullandin peki. Cunku ender sarac 200 220 gram yogurttan bahsetmisti
Sen nasil yapiyordun
Ben 150 gram yogurt. 1 corbakasigi tepeleme pulbiber. Yarim limon kullansam nasil olur sencd
Olur yani dimi. Yogurt sonucta zararsiz
Yani 150 gram miktar sence cokmu
saol kardesm
bayan kumlu unut sen zayıflamayı
Sana inat. Gorursn
Kuzenim denediydi işe yarıyo diyordu 🙊😂
İnşallah davul gibi olursun 😀😀
O beddua gelir seni bulur
😉,
bilmem hic denemedim😊
😄 götünüüzü kaldıracaksınız gerisi nafile
denemedim ama yarıyor olduğunu söyleyenler oluyor
Uyumadan once yapiyodum. Etkili bence
Gercektenmi ne gibi faydalarini gordun
Yani diyet programimla beraber yaptim. Sadece bunu yapmadim yani. 1 ayin sonunda hatta 3 haftanin sonlarina dogru 8-9 kilo verdim
Ewet bende diyet spor yapiyoeum bu kuru eklemek istedim bugun basladim. Yani diyosunki faydasi war? Gobek erittimi?
Gobegim vardi bildigun gobek.
Gomeleklerimi tisortlerimi giyemez olmustum. Tamamiyle eridi. Su yanlarda da oliyo boyle sarkiyo Iyyyy igreniyodum. Onlar bile gitti sukur. Ama azimle devam edecen 5. haftadan sonra erkisini gisterir. Yatmadan once. Bunu yaptiktam sonra hicbisi yemicen. Yogurtun yaguna da dikkat et. Ben yarim yagli aliyodum. Uzerinde yazar yogurdun. Bakarak al.
Ay cok saol ya kardesim guzel bilgilerin icin. Peki yogurdu 3 yemek kasigimi sadece yiyordn. Ender sarac 200 220 gram yogurt dedi. Ben 150 gram kullanmayi dusunuyorum
3 yemek kasigi yogurt. Yarim limon. Pulbiberi hatirlamiyom ama bol atiyodum. Zaten severimm aciyii. Baya spor yaptim da bence ama gibek yagi bunun sayesinde eridi. Oyle dusunuyorum. Cunku spor gobek yagini zor eritir. Her gece aksatma. 2 ay kadar sabret. Ama en onemlisi sabir. Zaten bilgi aldigim yerde de 2 haftadan sinra etkisini gosterir diyodu.
Zayıflamak için kalori açığı ve Spor yapcan
Teyzemde denemişti ama boş iş
ise yariyo
evet işe yaradi
kolay gelsin
denemedim hiç
işe yaramuyır o
Cokmu sismansin😊
Hi cok sismanim!
Az ye😊
Zerdecal da oluyor
çok saçma
Evet O ise yarar
İçine kuru nane at
Ise yaramaz
xenemedim
Is gormez
yarayabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Merhabalar,
bu tarz kütleri diyet listelerinde dönem dönem kullanıyoruz elbette. Metabolizma üzerinde etkileri var, özellikle pul biber içerisindeki kapsiküm denen etken maddeden dolayı metabolizmayı hızlandırıyor ve kilo vermede destek olabiliyor ancak her zaman söylediğimiz gibi hiçbir besin ya da besin karışımı kendi başına mucize değildir.
Sadece sağlıklı bir beslenme programına destek olarak tercih edilebilir. Fazla tüketmek de gene lazy bowel dediğimiz bağırsak tembelliğine neden olabileceği için ara ara tüketmek çok daha faydalı olacaktır :)
Sevgiler...