Merhaba değerli kase üyeleri. Yeşillikler yani sebzeler insan vücudunun gelişimi için oldukça önemli. Yeşillik vücudun hücre yapısı ve yenilenmesinde önemli rol oynuyor. Siz yeşillik seviyor musunuz? Sofralarda yeşilliklere yer veriyor musunuz? Edit : Açık konuşmak gerekirse pek tüketmiyorum :( #Subarusti
Yeşillikler vücudu dinç tutarken cildi de gençleştiriyor, siz yeşillik seviyor ve tüketiyor musunuz?
her gün. ayranı nağnesiz içmem. haftada bir domates sarımsak ve köy yoğurdu karışımından oluşan bir yüz maskesi kendime hazırlarım. Özellikle Su Teresi'ni herkese tavsiye ederim. (K, C ve A vitamini deposu olan su teresi en faydalı yeşilliklerden biri. Kemiklere iyi gelir ve bağ doku sağlığını iyileştirir.) keyifle kal
Taban ne ya tabak tabak 😂 Yesene 😍 git hazirla 😍 Hatta oyle ayrintili bisiler yapmana gerek yok. Ufak bisi soyleyeyim. Onu yap. Rokayi ufak ufak dogra. Maydanoz, domates falan da kat. Sosla ye. Limon mutlaka kat 😍
Sebze meyve severim. Özellikle maydonoz, dereotu, Nane, Tere, Rokka, kocalarim dalga geciyor tavsanmisin diye ama olsun ben severim. Hürmüz bol bol Yesillik yiyor Hürmüzün Kocalari tavsan diyor Hürmüz zayif hürmüz dinc Kocalari göbekli koclari ölü Hürmüz gibi olun kocalari gibi olmayin. 😒😒😒
En İyi Cevaplar