Geçmeyen omuz sakatlığı... Nasıl kurtulacağım bundan?

Sporda omuzu sakatladım. Doktora gittim. MR çektirdik. Ödem olmuş dedi. Başka bir şey yok dedi. Bir ay dinlen dedi. Üç ay oldu ama hala tam olarak iyileşemedim. Günlük hayatımda sıkıntı çıkarmıyor, ağrı filan yok. Ama ne zaman kendimi denemek için evde spor yapsam hafif hafif sızlıyor. Allah bilir spor salonuna gitsem yeniden kim bilir nasıl ağrır.

Bir de omzumu esnetirken kütürdüyor. Bu nedir, nasıl geçer bir akıl verin. Moral olarak çöktüm çünkü.
Geçmeyen omuz sakatlığı... Nasıl kurtulacağım bundan?
Cevapla