Ben kalori hesabının doğru olduğunu düşünüyorum. Siz diyet yaparken hangisine dikkat edersiniz? Hangisi daha iyi sonuç verir? Diyet yapmıyorum cevabı istemiyorum. Ayrıca diyet yapan ben değilim, bana yönelik tavsiye vermeyin. 😬
Diyet yaparken "kalori hesabı" mı, yoksa "porsiyon hesabı" mı yapmak daha iyi sonuç verir?
118 kiloya kadar çıktım son yıllarda 75-80 arası gidip geliyorum açıkçası uyguladığım bir diyet olmadı hesapta hiç yapmadım açta kalmadım sadece ben çok yemek yiyorum aşırı düzeyde ve eskiden genelde gece yatmadan önce yerdim kilo vermek istediğimde sadece yemekten önce koca bir bardak su içmeye başladım ve gece yemek yemeği kestim sonra yavaş yavaş kilo verdim
Ben istediğimde kilo alıyorum istediğimde veriyorum. 5küsür kilo doğmuşum. Sonra kilo verdim. Askere gitmeden 83oldum Askerde 15 kilo verdim. Geldim tekrar aldım. Şimdi77 tam kilomdayım 🤓
bir arkadaşım yıllar önce diyet yapmıştı (spor ve beslenme bilgisi olmamasına rağmen) 2 ayda 10kg vermiş. nasıl yaptığını sordum cevap : "çok kolay can , ne yiyorsam gün içinde yarısını yemeye başladım " :)
En İyi Cevaplar