Diyet yaparken "kalori hesabı" mı, yoksa "porsiyon hesabı" mı yapmak daha iyi sonuç verir?

Ben kalori hesabının doğru olduğunu düşünüyorum. Siz diyet yaparken hangisine dikkat edersiniz? Hangisi daha iyi sonuç verir?
Diyet yaparken
Diyet yapmıyorum cevabı istemiyorum. Ayrıca diyet yapan ben değilim, bana yönelik tavsiye vermeyin. 😬
Diyet yaparken "kalori hesabı" mı, yoksa "porsiyon hesabı" mı yapmak daha iyi sonuç verir?
Cevapla