
Bir diyetisyen danışanı ile before/after yapmış bana daha çok diyetisyen zayıflamış gibi geldi 😅😅😅

Bir diyetisyen danışanı ile before/after yapmış bana daha çok diyetisyen zayıflamış gibi geldi 😅😅😅
Haftada bir tartılmak iyidir. Hergün hergün tartılmak psikolojik olarak kötü etkileeyebilir. Çünkü vucut kilo verme döneminde bir süre kendini dinlenmeye ve kilo vermeye kitliyor. Atıyorum 1 ayda 4 kilo verdiysen 3 hafta kilo verme donemi 1 hafta dinlenme donemi gibi oluyor.
Bence her iki yöntem de farklı açılardan işe yarıyor; sık tartılma objektif ilerleme verirken, fotoğraflar motivasyonel etki yapıyor. Diyetisyenin profesyonel görüşü kesin ama sen de kendi bedenini en iyi tanıyan kişisin, ikisini de uygun şekilde kullanabilirsin.
İkiside doğru değil diyetisyenler haftalık ölçüm yapar ve aç karna yaparlar
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
Ben Fit Meli, 29 yaşında bir diyetisyenim canım dostum 🧡☺️
Bu fotoğrafa gerçekten güldüm, diyetisyenin zayıflama etkisi farklı çalışmış sanki 😅 Şaka bir yana, en sağlıklısı hem tartıyı hem aynayı birlikte kullanmak. Tartı sana rakamsal ilerlemeyi, ayna ve kıyafetler ise gerçek görüntü değişimini gösterir. Sadece tartıya takılmak da, sadece aynaya bakmak da kafa karıştırabilir. İkisini dengeleyerek devam etmen en doğrusu olur 💪 Eğer diyet ve beslenme konusunda başka soruların olursa yine buradan bana sorabilirsin canım, her zaman yardıma hazırım 🌿✨
Cevap
6Cevap
Tabiki gerektiği zaman tartılmak en iyisi ama bunu takıntı haline getirmemek gerekir.😄
sık tartılmak saçma
şu an 72 kiloyum ama kilomu çok beğeniyorum tartı umrumda değil aynaya bakıp kendimi beğeniyorsam sorun yok
Önemli olan mutlu olmak
şekilli vucudum olduğu için pek sırıtmıyor yani 80 leri de gördüm bunada şükür
Kilo aynı kalsa bile ölçüler değişebilir. 1 kilo kas ile 1 kilo yağ aynı oranda yer kaplamaz. Önemli olan vücut ölçülerini düzenli alıp takip etmek
Düzenli spor ve koşu gerekli kesinlikle
tartılmak dogru degıl motıvasyonu duşürebılır arada bır aynaya bakmaktansa dolaba gırebılecegın yenı kıyafetler almak en dogrusu hırs yaptırır🙏🌸
Her sabah aç karnına o tartıya çıkmam lazım 😅 2 gündür sürekli tatlı bişiiiler yedim inşallah geri dönüşü olmaz 😅
Zaten etraftan baya zayıflamışsın deyince ne aynaya gerek kalıyor ne tartıya ama kontrolü ele gecirmek icin aralıklı zamanda bakılır
Haftada 1 falan, kontrollü olmak gerekiyor, süreci adım adım takip etmek ama obsesyona cevirmemek gerekiyor
Hani resimdeki 7 farkı bul diye oyunlar varya bakıyorum bende fark nerde anlamadım
Aynadan before after yapmak çünkü bazen yağ kaybı gözle görülür ama tartıya geç yansır bunun nedeni vücudun bazen kilo verirken aynı zamanda kaş'ta kazanmasıdır veya şu tutmasıdır
Diyet yapmaya karşıyım
Çiçeklerin sürekli besin almaya ihtiyacı var
Evet ondan
Diyet diyetisyene yaramış
Bencede 😁
Tartılmayla beraber ölçüler çok önemli 😅
Ne yesek yarıyor 😁
😁😁😁
Fotoğrafın açısı yanlış olmuş 😂
😁😁😁
Arada bi tartılmak iyidir
Aç karna 😁😁😁
Tok olsunn
Çok çıkar tok olunca 😁
İşte hırs yapıp zayıflanır
Ahaha bence üzüntüden daha çok yenir
Belkiiii
😂😂😂
Haftada 1 iç çamaşırı ile mümkünse sabah aç karna tuvalete çıktıktan sonra tartılın
Arada bi tartil hemen dusmiyecegim için morelim bozulur vaz gecersin
Arada tartılmak iyidir sanki
Diyetisyen galiba şu oturan adam 🤣
Arkadaki duvar daha çok değişmiş..
Mantıklı da burada zayıflayan görmedim
Diyetisyende ki çaba ortada 🤣🤣🤣🤣
Haftada 1 tartılmak daha mantıklı.
Bu adam un çuvalı gibi ve çok itici
tartılmak
Hergün tartılirdım.
Az ve öz tartilmak
tartı
Sık sık tartılmak çok sıkıntı tavsiye etmem
İki günde bir 😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?