AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
güzel bir paylaşım faydalı olacağı kesin teşekkürler emeğine sağlık 👏
Evet dogru cunku cogu insan en ufak bir sikayette agri kesici vb. ilaclara basvurur ya da hasta oldugumuzda kafamiza gore kullandigimiz her antibiyotik vb. ilaclar dogal olmasi gereken bagirsak floramizi öldürür bu da bir takim saglik problemlerine zemin hazirliyor.
Yeterli ve dengeli beslenmek ve yıllık gerekli testleri yaptırmak şart her sağlıklı birey birer hasta adayı duyarlı olmak gerekiyor.
yazını beğendim gercekten cok guz3l ve bilmeyenler icin açıklayıcı olmuş. bunu bana kendi doktorumda söylemişti. yazın için teşekkürler
Eczanede calisiyorum antibiotik alan herkeze bagirsak florasini duzenlemek icin haplar tavsiye ediyorum. Bilincli biri alir zaten.
Ki zaten antibiotik kullaninca bosuna ishal olmuyor insan
geniş bir açıklama geniş bir bilgi gerektiriyor :/
Kesinlikle vucut direncli olmassa zaten hastaa olunuyor.
Yazıyı okudum tedavi ve çaresini yazmıyor?
@rokoroko
GAPS diyeti uygulanıp, hazır gıdalardan uzak durulursa bir hastalığa yakalanmıyorsun.
Açlık diyeti de var vücudu 3-5 hatta 10 gün boyunca aç bırakarak sadece su içip bağırsakların eski halini almasını sağlıyor, hastalıklara zemin hazırlayan tüm toksinden arındırıyor vücudu.
Örnek bir deneyim mutlaka okumanı öneririm:
ummuyasemin.wordpress.com/.../
aynen önceden bir çok hastalık yoktu mesela ama ya da vardı ama biz bilmiyorda olabiliriz
Mantıklı, insanin en psiko donemlerinin ( ruhsal olarak ) bagirsak ve mideye vurmasindan yola cikarsak, moral olarak yuksek oldugumuzda hastaliklara daha zor yakalandigimizi da dusunursek fitrat diyelim :))
Evet barsak florasına antibiyotikler buyuk zarar veriyorlar.
Su anda birsey dusunemiyorum dusundugum zaman yazacagim :)
Ev yoğurdu bağırsak florasının bir numaralı dostu, günde bir kase ev yoğurdu bağırsak florasını düzenler... Yavaş yavaş bu bilinç oturmaya başladı insanlarımızda üstelik eskisi gibi yapmak ta zor değil...
Cok guzel ve faydali bir konu oldugu kanisindayim. Paylasimin icin tesekkurler, soylediklerine katiliyorum.
haplara karşıyım ama mecburen bizi bu hallere düşürdüler hasta olmasakta hasta edip hap bagımlısı yaptılar
Geleni gideni yiyunsce oyle oluyo mesela ben 75 kiloyum uzerine cikamiyirum bivturlu cogu insanda zayiflamak istiyo bunlar hep bagirsagin sucu asljnda
Evet Allah olağan üstü yaratmış bizleri yaratmaklka kalmamış çaresinide vermiş herşeyin insanoğlu işte bozuyoruz herşeyi
Genel olarak hap kullanımına karşıyım. İnsanı dışarıya bağımlı hale getiren bir tedavi yolu. Vücut her hastalandığında dışarıdan gelecek olan takviyeye muhtac oluyor
eski insanların kalıbına ve gücüne bakıldığı zaman ilaca gerek duyulmuyor du eskiden baya sağlam insanlar vardı onlar doğal yollarla iyileaiyolarsi ama tabi şimdiki tip inda getirdiği iyi şeyler var
Deva otu suyu ve kendisi haftada bir balık yemek 2 günde bir kahve limon yapmak
Henüz kanıtlanmış bir sey değil oyuzden ne desek yalan olur fakat katılmadığım bir görüş
neyi kanıtlanmadı? inanma o safsatalara ilaç endüstrisi algı yaratıyor insanlarda buna inanmasınlar diye tvleri kullanarak. binlerce iyileşen otizmli çocuk var bu diyetle. alzeihmer hastalığı bile bitme noktasına geliyor bu diyetle.
son olarak oku:
https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png
Iyide otizm tedavi edilebilen veya edilmesi gereken birsey degil hatta Şu an bircok avrupa ulkesinde de otizm bir hastalik olarak degil bir farkindalik olarak geciyor zaten otizm ilaçla tedavi edilebilen birsey degil.
Güzel bir yazı ama ilaçlardan başka şeyde fayda etmiyor. Ve güçlü bir bağışıklık sistemine sahip olmak zor bu zamanda her yiyecek hormonlu
İlaçlardan daha kuvvetli bir yöntem var ancak aktifleşmesi 3 gün. Şifa oruçları ile bağışıklık sistemi bozuk hücreleri yıkmaya geçiyor. İş doğalına bırakılınca çok daha etkili aslında malesef kısa sürede iyileşmek için ve batısal ilimin dayatmaları ile titanyum dioksit gibi organik parçalayıcı özellikli maddeleri içeren ilaçları tedavi için elimize veriyorlar...
@ans-wer https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png
İsabetli bulgular.
Mesela yüksek ateşinde beyin kimyasını düzeltebilmek için zararlıları eritmeye çalışması olduğu bahsi vardı. Şimdi ki bebekler aman havale olmasın diye ateş düşürücüler dayatılıyor.
vücuttaki hastalıkların temeline indiğinde bağırsak bıdısı görmezsin stresin geçim derdinin verdiği sıkıntıyı görürsün.
Canan Karatay bağırsakların ikinci beynimiz olduğu görüşünde.
Bu devirde her şey para hocam, ilaç firmaları parayı basıp susturuyordur paylaşım için teşekkürler
oo vallaha başkan doğrudur ben bilmiyordum allah razı olsun 👏
Ee dediler ki dünya nüfusu fazla. 500bine inmeli !!!
Mesela bende çok yiyiyorum ancak bir türlü kilo alamıyorum bundan kaynaklı bağırsaklarımda kurt olduğunu düşünüyorum daha önce de başıma gelmişti
Bencede vardir ve sanirim bende yararli bakteri kalmadi
ne saçmalık. doğada hiçbir canlı ilaç kullanmıyor çünkü dünyada hiçbir canlı insanın karmaşıklık ve gelişmişlik seviyesine sahip değil. kedi köpeklerin analitik düşünce, konuşma, araştırma, biyoloji ve kimya bilgileri olmadığından kimyasal ilaç yapıp kullanamıyorlar. penisilin anitibiyotiği icat edilmeseydi şu anda dünyada olan insanların %75'i hayatta olmazdı.
Devam et :)
neye?
Evet bundan yolla çıkarak otizmli çocukları tedavi eden ni kadının yazısını okumuştum.
Çok teşekkürler sağduyulu bilinçli paylaşmınz için.
Böyle sorular görmek güzel
Okuycağım...
Teşekkürler
zaten öyle hastalıklar ilaçların etkisiyle değil insanların iyileşirim düşüncesiyle daha iyi oluyorlar
Adamım ben bu kadar uzun metin okusaydım prof. olurdum
Lanet olsun Boşver gitsin
Neden kendine gidip bir bira almıyorsun
Evet Senin için en iyisi bu😂
evet abartı gibi gelecek ama mutluluk bağırsaklarda başlıyor.
Şirketlerin kar etmesi için hastalanıyor ve iyileşiyoruz.
Bari sağlık sektöründe üçkağıtçılık yapmayın ya. Teşekkürler paylaşım için.👍
Zaten bilinen bir şey bu.
Antibiyotik ler florayı bozduğu için zararlıdır
Canan karatay haklı. Yıllardır aynı şeyleri söylüyor
Peki çözümü ne bu dediğin floradan naısl korunulur :D
bir bilsemm
Doğrudur, bence mantıklı araştırmalarına gerek yoktu :)
ya abicim, sen kimsin, necisin? nereden tanıyorsun beni? neden tanımadığın birini soruna davet ediyorsun?
Dilini neden yorma ihtiyacı duyuyorsun?
Eğer davet edilmek istemiyorsan bu sitede ne işin var?
besinlerin asıl kana karıştığı yer orası olduğuna göre elbette çok önemli
çok uzunmuş davet için teşekkürler. inş yaşadığın sorunu çözersin, amin. Oldu o zaman
Bamya yiyin küçük olanlardan hastalık falan bırakmıyor :)
Döverim lan soruna davet etme
hmmm
bağırsak bozukluğu yani mide rahatsızlıkları felan asrın çıkardı
Dişim ağrımadığı sürece ilaç kullanmayan biri olarak sana katılıyorum...
teşekkürler bol yoğurt yemek lazım.
berbat hale gelmiş bir bağırsakta yoğurt ve kefir de fayda etmiyor. önce patojenleri zayıflatmak gerek bu diyetle ve iyileştirdikten sonra kesinlikle işlenmiş gıdaları ağza sürmemek gerekiyor.
evet ama yinede yoğurt gerekli
a sosyal manyakmısın nesin bilmiyorumda ne davet edip duruyosun :D
Bilinçsiz antibiyotik kullanmayalım. Bilinçleneelim
antibiyotikler ömrü kısaltıyor :D
Florayı bozan herşey insanı hızlı yıprandırıp yaşlandırır. Tavuklarda bile gözlemledim bunları.
bizzat?
Yatmamış uyumamış didinmis tavukları antibiyotik le beslemiş he 😂😂
agshdhdhs dalga gecme :D
Allahını seviyiosan napıyım Nobel ödülünümu veriyim gece gece bari antibiyotiği hastanede doktora yazdırıp alıyordur SSK karşılasın antibiyotiği 😃😂😂
Bunu okumayacağım.
Düşünmüyorum.
Saygı duyarım.
bağırsak hastalığı olduğunu nasıl anlarız
şöyle diyim, amerikada her 3 kişiden 1 tanesi bu sorunla yaşıyorlar fakat habersiz şekilde yaşamlarına devam ediyorlar. herkeste öyle ya da böyle var fakat derecesi kişiden kişiye göre değişiyor tahminimce.
peki nasıl anlarız ben bu güne kadar hic doktora gitmedim
www.facebook.com/.../
Değişik, bilgilendirme için teşekkürler.
https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png
Hmm:d
En iyisi hap map kullanmamak , daha çok zarar veriyor
Keşke bunu bence olarak paylaşsan
üşendim hocam.
Bu yaptığını bence olarak kopyala yapıştır bir kaç foto harika olur
her durumda hemen ilaca başvurulması bence işin kolayına kaçmak tıpta çare tükenmez
Ellerine sağlık, çok beğendim
ne demek.
Benimde bundan dolayı mantar sıkıntım var hiç bitmiyor nasıl bir diyet uygulamaliyim kullanmadığım ilac kalmadı yardımcı olur musun
Baba yeşillik ye acı ye bağırsak mukoza salgılasın. Bak ne hastalık kalır nede birşey ;)