ya arkadaşlar 4-5 gündür ben diyeti çok kötü bozdum
.. bana birşeyler oldu ya.
.. ilk gün zaten komşuda pasta börek yedik ondan sonraki gün kurabiye vs... kısacası şunu diyim ; günlük kalori ihtiyacımdan fazlasını alıyorum hemde böyle şeylerle ooff.. :( bugün bide 4-5 tane kurabiye yedim büyük böyle :( :( verdiğim kiloların hepsini geri alacağım sanırım.
bunun telafisi olur mu? veya ne kadar kilo alırım?
NOT: çok su içiyorum ve çok sık tuvalete gidiyorum. bunun bir etkisi de olur mu bari :/
moralim çok bozukk alaycı konuşcaksanız hiç gelmeyin saygısızlık etmeyin
.. bana birşeyler oldu ya.
.. ilk gün zaten komşuda pasta börek yedik ondan sonraki gün kurabiye vs... kısacası şunu diyim ; günlük kalori ihtiyacımdan fazlasını alıyorum hemde böyle şeylerle ooff.. :( bugün bide 4-5 tane kurabiye yedim büyük böyle :( :( verdiğim kiloların hepsini geri alacağım sanırım.
bunun telafisi olur mu? veya ne kadar kilo alırım?
NOT: çok su içiyorum ve çok sık tuvalete gidiyorum. bunun bir etkisi de olur mu bari :/
moralim çok bozukk alaycı konuşcaksanız hiç gelmeyin saygısızlık etmeyin
Güncellemeler
+1 yıl
zaten almışım kilo :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar