4-5 gündür diyeti çok pis bozdum yav napcam moralim bozuk?

ya arkadaşlar 4-5 gündür ben diyeti çok kötü bozdum
.. bana birşeyler oldu ya.
.. ilk gün zaten komşuda pasta börek yedik ondan sonraki gün kurabiye vs... kısacası şunu diyim ; günlük kalori ihtiyacımdan fazlasını alıyorum hemde böyle şeylerle ooff.. :( bugün bide 4-5 tane kurabiye yedim büyük böyle :( :( verdiğim kiloların hepsini geri alacağım sanırım.
bunun telafisi olur mu? veya ne kadar kilo alırım?

NOT: çok su içiyorum ve çok sık tuvalete gidiyorum. bunun bir etkisi de olur mu bari :/
moralim çok bozukk alaycı konuşcaksanız hiç gelmeyin saygısızlık etmeyin
Güncellemeler
+1 yıl
zaten almışım kilo :(
4-5 gündür diyeti çok pis bozdum yav napcam moralim bozuk?
Cevapla