Diyet yapıyorum 2 haftadır aynı kilodayım vücut mu alıştı ne yapmam gerek?

Başlayalı 50 gün oldu ben 5-6 kilo verdim ama 2 haftadır her gün bakıyorum azıcık gitsin diye aynı kilodayım biraz kaçamaklar yaptım ama baya hareket ediyorum yürüyorum yani dengelediğimi düşünüyorum ki ben diyetimin 2. haftadında waffle mı yemedim her gün dondurma mı yemedim ama yinede kilo vermiştim 😂😂

Şimdi neden veremiyorum diyete vücut alıştı mı acaba beslenmeyi değiştirmem mi gerekir yoksa aynı devam edeyim

Birde bilen arkadaşlar ideal kiloma ulaşınca nasıl bir beslenmeye geçmeliyim bu konuda bilgi verirseniz sevinirim

Hergün 1200 kalori falan alıyorum diyet bitince bana normal gereken kalori 1700 birden öyle beslenmeye geçince vücut kilo alır mı bunu da merak ediyorum

170 boy 65 kiloyum ideal kilom 55 ama zayıflayarak bakacağım ne zaman tamam dersem o kilo da kalırım
Diyet yapıyorum 2 haftadır aynı kilodayım vücut mu alıştı ne yapmam gerek?
Cevapla