AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
hyr, yurtdışında olsa bağışlardım ama tr kan bağışlanmıyor, yasak.
Bulunmaya çalışıyorum fakat dönem dönem kan seviyem yeterli gelmiyor maalesef.
ıstıyorum ama almıyorlar kanımı bende yokmuş kan pek fazla
bulunuyorum üç ayda bir yapılıyor zaten ancak bazen aksayabiliyor ama aksatmamaya çalışıyorum
Askerde 7 kere verdim farklı zamanlarda ne kadar önemli olduğunu biliyorum.
Evet ama uzunca bir zamandır almıyorlar. Değerlerim düşük
Allah yaratmış Allah düşünsün boşver sen ne düşünüyon milleti...
Çok istiyorum fakat kansız olduğum için veremiyorum çok güzel bişey yapıyo verenler
Düzenli olarak veremiyorum ama bundan sonra vericem :)
Tesekkur ederim 👍☺
Rica ederim :)
Kan degerlerim çok düşük. Bir türlü iyilesemedim. Gücüm kuvvetin yerinde olsaydı düzenli bağış yapardım
keşke bulunabilsem 😔 aşırı kansız olduğum için almıyorlar
Denizci olduğum için kan bağışı yapamıyorum maalesef. Kabul etmiyorlar
Evet sürekli vermeye çalışırım. Böyle güzel birşeyi yapmakta çok gururlu birşey.
Her seferinde bayılmama rağmen düzenli olarak bağış yaparım 👍🏻
En son askerde vermiştim. .. Akdeniz anemisi var bende... biraz sknti oluyor benim icjn
evet zaten hastanede çalışıyorum çağrı yapıldıkça gidiyorum
Ay sen gittin de bize ne gösteriyon tamam duyarlı insan alkış sana bitti mi
Güncellemeyi duzgunce oku. Normal insan zekasina sahip olan mesaji anlar zaten. Sorumdan uza simdi.
Allah senden razı olsun bizim gibi anemilere çok yardımcı oluyorsun..
Allah şifa versin sizlere.
Sağolun..😊
bağışta bulunmak isterim ama hic bulunmadim biraz endiseliyim yani
Hacım başta bende de biraz kuşku olmuştu. İlk seferi atlattıktan sonra insana iyi geliyor hissedebiliyorsun yani. Vücudun arada kanını tam manada yenilemesi şart.
eyvallah isallah en kisa zamanda kan bağışında bulunuruz
Şu ana kadar gördüğüm en mantıklı soru gercekten 👍👍tebrik ederim arkidişim ☺️
Estağfurullah, çok fazla soru soran bir insan değilim. Genellikle bir soru sorarsam karşımdaki kişilerede bir şey katıp kaymayacağını düşünürüm. Saçma sapan yok siteden kimle çay içmek istersiniz tarzı soruları popüler seçip milletin gözüne sokuyorlar. Fotoğraf paylaşmama bile laf edildi sitede çok ilginç insanlar var. Mesajı düzgün bir biçimde alan insanlardan ayrı tutuyorum tabi.
İnsan nerde olursa olsun bir çizgisi vardır Önemli olan bunu koruya bilmektir sen güzel bir soru sormuşsun insanlar hep böyle takılma sen arkidişim
evet sürekli geçtiğim bir çarşıda kızılay sürekli duruyor bende her ay gidip veriyorum
Teşekkürler.
üç ay geçmeden yeniden kan almazlar.
@erennnnnnnnnnnnnn öyle değil işte burada onu bende biliyorum
tuhaf aynı yönetmelikle işlemesi lazım bütün türkiyede kaçak kan almasınlar hem sanada zararlı olabilir öyle
@erennnnnnnnnnnnnn bilmiyorum kardeşim ya
sen üç ayda bir ver
ve kan verdigin yerin kızılay oldugundan emin ol
@erennnnnnnnnnnnnn tamam teşekkürler
18den sonra veriliyor diye biliyorum bende yapmak istiyorum
Şimdi yaş kaç ki?
18im
18 yaş altı sandım pardon 😅
😂 seneye sağ kalırsam kan bağışı yapıcam bende
Sarılığım var. Kan veremiyorum ama her moku yiyebiliyorum
Ben cok korkuyorum hic bagislamadim okula gelirlerdi ben bağıslamazdim
Hep diyorum bir kan daha vereyim ama hep kendimi yorgun hissettiğim anlarda denk geliyor Kızılay.
Benim kanımı almıyorlar ya anemim var diye kaç kere gittim de babam vermeye gittiğinde yok dediler
Maalesef hiç öyle bişey yapmadım ama kan bağışlamayı istiyorum
Gurur duydum seninle analar ne yiğitler doğuruyor koçum benim göğsüm kabardı ayakta alkışlıyorum seni.
Hep vermeyi dusunmusumdur ama firsat yaratamamisimdir
Zaman çok bir gün verirsin umarım.
Yapmayi cok isterdim ancak bende ingilizcede "tyranaphobia" olarak bilenen "igne korkusu" var. Daha tahlil icin bile kan aldiramiyorum veya asi yaptiramiyorum.
Yapıyordum fakat kan değerlerimin düşmesi sonucunda ara vermem gerekti
Hayır 50 kiloyum kilo durumu uygun olmadığı için olmuyor.
en son kış vermiştim heralde ben @mastergreeneyes abi bilir
Yine bekliyorum ciko o zaman.. bak bu hafta gunduzdeyim;)
olur o zaman :)
Bekliyorum.. oncesinde alo de sana en iyi flobotomisti ayarlayim;)
Ailem yapıyor fakat bende kansızlık olduğu için izin vermiyorlar
Bulunmuyorum da bu sitenin neden bukadar yapılan iyiliği sorgulama huyu var? Yapan yapar yapmayan da yapmaz. Benim bildiğim yapılan iyilik böyle resimlerle falan her yerde paylaşılmaz.
Heytttt be helal ne güzel didin.
Yapılan iyiliği sorgulama mı? Size bu resmi paylasirken ödülümü verin felan mı dedik? Kimseden bir beklentim yok oylesine paylastim. Siz önyargıyla ölmüş beyninizi kontrol ettirin. Kan bağışı fazla gelir.
Dediğiniz gibi yapan çok var fakat bu paylaşım daha çok farkındalığı artırma amaçlı görülse daha hoş olur. Soran da google dan bir resim koyacağına kendi fotoğrafını koymuş. Böylece daha çok dikkat çeker ve insanlar kan verme konusunda daha çok heveslenir. 😊
@Arrowette Guzel yaklasiminiz icin tesekkur ederim anlatmak istedigim bu.
Her ne kadar iğne ve kandan korksamda her yıl en az 1 kere kan veriyorum bende :)
bedava kan veriyorsun millet alınca parayla satıyorlar
bir kez bağışladım
doktoruma sorduktan sonra düzenli bağışlamayı düşünüyorum kesinlikle
Yapmak istedim ama bir kaç nedenden dolayı almadılar
evet bulunuyorum kızılay da sağolsun önemli günlerde mesaj atar :)
Abartma kan kaybından ölen sayısı normalin altında ana sebebse ya hastaneye yetısememiş ya da uzun süre bilinç kaybı yaşamıştır
Tırnak işareti alıntı olduğunu belirtir. Bu tezi ortaya atan ben değilim.
Kızılay satıyormuş diye duydum kanı doğru mu?
Vicdanı olarak ben bagista bulunuyorum. Umuyorum ki oyle bir sey yoktur.
Ben bu yüzden vazgeçtim vermek istiyorum ama. Sanada helal olsun.
Tesekkur ederim. Kizilay haricinde kankardesim diye bir site varmis orda direk ihtiyac sahipleriyle irtibada gecmek mumkun.
Evet teşekkür belgesi bile verdiler
Tebrikler, darısı banada.
Kim beğenmemiş benim yorumu mu DA parmak aşagıda 😡 dokanmış
Kansizlik var hic veremedim
Düzenli olarak kan bağışında bulunmuyorum
Evet 3 ayda bir vermeye çalışıyorum.
bulunmayı isterdim ama bulunamıyorm anemiyim :(
Kan vermeye gittim yetersiz bakiye dediler
Hic kan bahisinda bulunmadim.
yapmıyorum enjeksiyonu görünce bile titredim
daha önce hiç kan bağışlamadım vallahi
Sigara içmek engel mi
Bir hastalık olmadigi surece kan bagisina engel degil.
Evet! Kan vermek can vermektir!
Maalesef veremiyorum düzenli ilaç kullanıyorum
Her yil mutlaka kan veriyorum.
Ben vermek istiyorum da kızılay almıyor :)
Bu güzel alışkanlığın için seni tebrik ediyorum..
Teşekkür ederim.
Maalesef kilomdan dolayı veremiyorum
Düzenli ilaç kullanıyorum. Kan veremiyorum
Aslında yapmak gerekiyor ama işte
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!