İzi nasıl geçer arkadaşlar? Kanamasını bir müddet durduramadım yara çok derin izi geçer mi? Geçmesi için ne yapmalıyım?



Geçmez diye düşünüyorum çünkü benimde elimde kesikler var cam kesiyoruz okulda küçük kesikler bile 1 senedir geçmedi ama senin inşallah geçer geçmiş olsun
İnşallah canım teşekkür ederim
Bepanthen ve bepantol krem kullan canim çok gecmiş olsun
Lavanta yağınin da. çok faydasi olur onu da dene istersen
Cok tesekkür ederim insallah gecer
Yuh ne yaptın öyle kestikten sonra kan boşa gitmesin diye emdin mi orayı? Yakın zamanda hakkın rahmetine kavuşman bekleniyor... :(
-Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?
+Çok gizli biriydi..
Çok kanadı kan kaybından ölürmüyüm 😢
Yani hazırlıklarını yap ailenle vedalaş gece 12yi 2 geçe gidiyorsun.. Hoşça kal isabella..
Bir saatim mi kaldıı 😱
1 saat 3 dk.
Arkamdan helva dağıt olur mu 😢
Helva çok pahalı soğuk suyla geliştirsem olmaz mı?
ben öyle ucuza gidemem:(
Ama her türlü gideceksin...
Gideceksin değil gideceğizzz. Kendi ölümsüz sankiii 😈😇
Bu yazıdan sonra gel birlikte ölelim hem daha ucuza getiririz ha sonra ha şimdi deyip beni kandıracaksın değil mi? Yemezler 30 dk. Sonra ölecekli görüşürüz diğer tarafta amcamlara selam söyle..
Cehenneme gidesim yok daha dur bir hacca gideyim günah pointlarım falan silinsin öyle 😔
Allah rahmet eylesin... Rahmetliyi çok iyi tanırdım. Bir keresinde bana hayallerinden bahsetmişti; cehenneme gitmeyi çok isterdi günahları azdı çoğaltmak istiyordu ama yapamadan gitti.. :(
sen yanlışlıkla kalp ameliyatı bile yaparsın :D
kola bak geçmiş olsun baticon sür
😞😞😞😞
Cevap
40Cevap
Bu oksijen kaynağı ile yapılan intihar girişimi mi? Eczaneye git contaxtubex al, bir nevi taze yara. Kapanmasına ve iz kalmamasına yardımcı olacaktır. Dediğimi unutma
Lazer seansı öncesi küçük bir kaza diyelim :/
Hayır ya lazer epilasyon öncesi tüyleri jiletle kısaltmak gerekiyor
Bilerek yaptığım falan yok ne diye kendime zarar vereyim canım çok kıymetlidir benim 😊
Hızlı tıraş oldum ayrıca kasıtlı yapılmış olsa söylemekten çekinmezdim açık açık söylerdim gizliyim ne de olsa. Sen jiletçiydin herhalde😄😅
hadi ya senin adına üzüldüm şimdi hic öyle mazoşist dedikleri tip de yok sende psikolojik
E yanii bu yaşta da geçsin artık bi' zahmet 😊
hepimizin şimdiki aklı vardır zaten 😄 şimdiki aklım olsaydı bla bla... Gizli keşkeler içeren cümlelere odaklanmamak lazım olan olmuş geçen geçmiş :))
Benimde ayni bunun gibi olmustu yıllar once , hic gecmicek sanmistim ama 1-1.5 ayda anca gecti
Ay inşallah geçer yaa
ohaaa nasıl yaptın bunu cok kotu olmuş cıldıyecı doktora gorun bence gecmış olsun
Çok derin dediğin sürtmüşsün biraz. Az bir şey beyazlık kalabilir.
acile gitmene gerek yok mikrop kapmamasına dikkat et ; acık kalsın ki erkenden düzelsin...
Dikey bir kesil kalmaz eğer güzelce bir doktora gidersen
iyileşme asamasında mikrop kaplazsa kalmaz ama iltihap ya da mikrop alırsa sıctın... yara oluncada sen almaya çalışma kendi düşecek falan filan
geçer... benimki bunun kaç katıydı o bile geçti bu mu kalacak..
İnşallah :(((
Kremler var yara kremleri onlardan sür dikiş izi belli olmuyor bunu da tedavi eder
geçmez tatlım faça atmış gibi takılırsın ego yaparsın
Nasıl kestin o kolu dikkat et mikrop kaptırma baticon sür biraz
Tüyleri jiletle kestim
geçer dikkat et.. krem kullan cilt doktarına git. yoksa bu yara kalır
Merhaba şu an ne durumda gecti mi acaba ne kadar iz kaldi ya da
benimde koluma ütü yan şekilde düşmüştü aynı böyle izi var geçmedi be hala
Neyle kestin kizz yoksa makyaj mi? Acayip derinn
Jiletle kestim
Ben de yanlışlıkla kesmek istiyorum T_T
Neden 😞
kantaron yağı sür izi kalmaz
Açık yaraya sürülürmü
sürülüyor diye biliyorum ama yinede bir araştır
Gecmez bendede var gecmedi. Neyle kestin jilet?
aynenn lazer öncesi jilet yapıcaktım çok fena kestim ya
Gecmis olsun uzmek istemem kabaricak yanik izi gibi durucak dogal ilaclar bitkisel urunler varmis yara kapanmadan bir dene derim
git lan liseli ergen... ayar oluyorum size
Ya kasıtlı yapılan birşey yok burda ben kendime ne diye zarar vereyim?
😐bildiğin faça atmusin
Bu kol değil sanki :)
kol değil de nee?
Ya kol değil ya da fotoşok. Çok çatlak gibi yerler var.
Yanlışın var
O zaman geçmiş olsun.
Kalmaz be 2. derece bir çizik sadece ;)
Testereylemi kestin be dikişlik gibi duruyor o
Jiletle
hayır yaaa lazar için tüyleri jiletle kısalttım 😢
Tesekkürler 😢
Yara geçer, İzi kalır :)
Geçer ama ufak bir iz kalır
i şersen bişeciğin kalmaz
Kedi tırmlamış gibi duruyor.
Deri kendini yeniler 1 aya bşy kalmaz geçer
@mimarkız61 e benziyor kolun :)
kalmaz
Neşterse iz kalır.
kalmaz geçer bence.
izi geçmez
kalırsa kapattırırsın
iz kalır
Cocuk kolu lan bu
yok bişey olmaz
evet kalır
Kalır
Kalir
kalır onun izi
kalır
Kalır ama çok değil.
kalor valla
Fotoshop olmasın
Saçmalama ://
kalır
kalabılır
Kalmaz bu ne ki
Kalir tabi
Oy . geçmez
Bunun izi geçmez
kalır
Geçmez
ayy içim gittii
icim cız etti ya
kalırsa kalır,
Geçtimi
Kolonya dök
Kalır gibi
zamanla gecer
Kalır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar