Parmağını hissediyomusun sinir damarları kesildiyse baya kötü hiç bir yere değdirme enfeksiyon kapmasın tenfidiyot varsa peçeteye dök hafif ama fazla değil hafif kenarlarına gezdir enfeksiyon kapmasın geçmiş olsun
Geçmiş olsun bilader hastaneye git vakit kaybetmeden tendon bağı kopmuş olabilir parmağını harekete ettir kıvır eğer hareket kaybı yoksa tendonlar sağlamdır
Cok tesekkur ederim , yasadigim ulke kucuk oldugundan su an hastahane bulamam evet haraket etdire biliyorum ama fazla degil uyusma var sadece ust kisminda
En İyi Cevaplar