Makasla kolumu kestim ve tenime göre açık renkte iz kaldı ne yapmalıyım?

Sorunlarım nedeniyle ani sinirden kolumu makasla kestim. Ertesi gün hemen pişman oldum. Kabuk bağladı ancak kaşıdığım için kabuğu soyuldu ve olay üstünden 1 ay filan geçti. Derime göre açık renkte kaldı yara izleri ama sadece gündüz belli oluyor o da yaklaşınca. Kış diye sorun olmuyor ama yazın kısa kolluyla gündüzken sıkıntı olabilir ne yapmalıyım yargılamadan yardımcı olabilir misiniz rica etsem?
Makasla kolumu kestim ve tenime göre açık renkte iz kaldı ne yapmalıyım?
Cevapla