yanlış anlaşılmasın aşırı kilolu değil ama göbekli :D arkadaşları da hep dalga geçmeye başladı tosun gibisin diye üzülüyor ama bana kalırsa da biraz kilo vermeli
nasıl derim ona?
nasıl derim ona?
Bence sevgilİn zayıflamaz çünkü dediklerine bakılırsa sen ona göbekli seviyorum dedin galiba oda önemsemiyodur benim sevgilimde öyleydi çok baskı yaptım ya bol gömlek al ya da zayıfla dedim buluştuğumuzda her saat başı acıkıyodu aldırmıyodum yemek şimdi normale döndü 😂
zayıfladı yani :D
ya ben özellikle göbeğini seviyorum demedim ama o öyle anlamak istemiş :D
artık simitleri çıktı benimkinin de vermesi gerek kilo :D
yakışıklıyım diye kendisini saldı ya :D
Ayy yanaklara bak tombul tombul olmuş de bir mağzaya gir eski beseninde gömlek al hayatım bunu denermisin de düğmeleri kapanmayınca rahatsız olur kendisi bacığını çöz hayatım bağlarmısın ben eğilmim şimdi de o bağlarken eğilince göbeğinden rahatsız olur yağlı şeyler yiyecek olduğunda sende yeme oda yemesin yok hayatım ikimizde kilo aldık zayıflayalım de 😂
tamam yaparım hahah :D :D
kendisi de diyor zaten göbeğime baksana öküz gibi oldum diye ama sonra yemeye devam ediyor :D
ya buluşuyoruz mesela 3 saat için de en az 4 kez bişeyler yiyor :D
Benimkide öyle açıktım hadi yemek yiyelim diyo yeni yedik yemicez diyorum simit alıyo simit yiyo ozaman😂
ya niye böyleler :D
benim ki artık alay konusu oldu arkadaşları arasın da 2 ayda 15 kilo aldı hayır zaten zayıf değilsin niye daha da alıyorsun demi :D
Türk kasıdır o, ama aşırısı göz estetiğini yorar. Beraber daha sağlıklı olmak için spora başlayalım dersin, tabi spora başlayınca daha da ayılaşır. :D Acıyan allah sana acısın.
Sen diyet yapıyormuş gibi yap kendi kendine onun yanındayken sence ben fazla kilo mu aldım zayıflamam mı gerek filan de hem kırmamış olursun hem de yavaştan onun beynine işlemiş olursun.
öyle yaptım bir kere bana sen çok zayıf ve minyonsun bana mı laf sokuyorsun dedi :D
Gerçekten bu halini umursasaydı verirdi o kiloları. Kendisine saygısı yoksa sana da olmaz.
Cevap
7Cevap
Bizim bir arkadaş vardı kilodan öldü filan de 😂B
Bence senden duyması çok zoruna gidecek sen söyleme arkadaşları biraz daha sikarsa kendisi kilo vermesi gerektiğini düşünecek
o halinden rahatsız olmuyorsa yapacak bırsey yok kendıne saygısı olmayan adama bırsey denmez.
patlayaÇak ne la? önce yazmayı öğren sonra sevgilinin göbeğine bk atarsın :D
klavyem de b den sonraki harf bozuk o yüzden :D
offff yerin dibine girdim! çok özür dilerim gerçekten ;) geri aldım yazdıklarımı :)
yok önemli değil özür dilemene gerek yok :D
;) sağol
popon göbeği salmışsın iyice adam, dersen anlar einim,
Aşkım gömleğini falan mı daraldı senin de
öyle dedim yoo göbek var ya ondan ama sen böyle seviyorsun dedi güldü
O zaman zayıflamaya kalkmaz o
bence bira göbeğidir o...
Beraber spora başlayalım de
Birlikte spora gidelim mi de
Türk usulü göbek yapmissin askim de. :d
Suratına karşı pis şişko de anlar belki
olmaz öyle
açık açık söyle
Açık açık söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar