Şekili bozuk Burnum; (hayatlar) İstediğim; ( hayaller) Bu da güzel Şimdi ben büyük şehirde yaşıyorum ama ülke Türkiye olunca insan korkuyor bilemiyorum burnundan bayağı rahatsizim. Bir de Burnum çok mu kötü? Gözlük felan kurtarmaz mı?
Burnum şekilsiz, ama estetikten korkuyorum daha kötü olur diye?( resimli,+1li)?
Çok iyi doktorlar var araştırdıgin zaman bulabilirsin arkadaşım yaptırmıştı ama doktorunun adını hatırlayamadım arkadaşımla da konuşmuyoruz maalesef. Allahın verenegi bir kere çokta kötü değil ama karar senin.
Ya en yakın arkadaşımın burnu da öyle. Bence çirkin değil. Yani operasyon sonrası ne çıkar o da belli değil. Benim burnum da öyle ahım şahım değil ama en azından alıştım buna ajxkskd
Instagramda bariscakir_ diye arat bence türkiye nin en iyi estetik cerrahi #nomor diye bir teknikle yapiyor ameliyatlarıni ameliyettan ciktigin an hic bir morluk falan yok
Şimdi tam yüzünü gormwden bisey diyemiyom. ama kızkardeşimin burnuna benziyor şekli. estetik oldu 4 ay oldu. cokk güzel oldu. korkacak bisey yok. bence
En İyi Cevaplar