Estetik oldum ama burnum yamuk gibi. İkinci estetik olunur mu?

Arkadaşlar burnumdan ameliyat oldum et kemik düzeltildi. O arada burnumdan estetik oldum. Ama sanki burnum yamuk. Burnumu bugün açtırdık ama içim çok tuhaf. Hani burnu açarlar da direkt güzel çıkar ya benimki öyle değil. Bir daha estetik yapılır mı?

Estetik oldum ama burnum yamuk gibi. İkinci estetik olunur mu?
Cevapla