Tartıda kilo vermiş görünüyorum ama çoğu kişi kilo almışsın vb dedi?

Şubat zamanında şimdiye 1,5-2 kilo daha zayıf olmama rağmen neden daha iri görünyorum acaba. yurttayken öyle aman aman değil ama biraz dumple , mekik falan çalışmıştım. yağ oranım da düşmüş aslında nasıl oluyor bu. göğüslerimin büyüdüğü de açık belli oluyor. nedeni ne olabilir sizce?
Tartıda kilo vermiş görünüyorum ama çoğu kişi kilo almışsın vb dedi?
Cevapla