Hastayım, Agir Tonsilit oldum Doktor iğne ve serum verdi. Sizce orucumu bozmalimiyim?

Boğaz kuru, aşırı halsizlik ve ayakta duramama. 5 ay önce bu hastalığa yakalanmis 2 gün boyunca hastanede ateşimi düşürmek için uğraştım. Izin aldım gidip yatarım diyorum. Bozarsam neden? Bozmazsam neden?
EVET, bozmalisin.
HAYIR, bozmamalisin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hastayım, Agir Tonsilit oldum Doktor iğne ve serum verdi. Sizce orucumu bozmalimiyim?
Cevapla