Güncellemeler
6 ay
Bogazlarim ağrıyor doktor 10 tane iğne verdi sevgilim sağlıkçı ben yaparım iğnelerini dedi popomdan yayacak çok utanıyom
Güncellemeler
6 ay
Oldum bile ilk iğnemi biraz önce biraz acıdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Sanki hiç görmediği şey de gadası
İlk defa gördü çok utandım
Ben de son zamanlarda hasta olunça iğne ile iyileşiyordum. Sağlıkta utanma olmaz. Bana da kız hemşireler vuruyordu
İlk defa popomdan iğne olcam korkuyorum 🥺
Biraz yakıyo ya. Derin nefes al , tam vururken nefesini tut, daha az acır
1 saat sonra olacam iğne kendimi kasarım diye korkuyom popomu da çok açmama gerek olmaz inşallah
Çok kasma kendini başka şeyler düşün. poponu da normalde yarıdan biraz fazla açsan yeter. ama sevgilin tamamını görmek ister bence
Tamamını görmek istemez utanmayım diye çok Efendi biri tam açarsa utancımdan yüzüne bakamam😅
😂görünce hoşuna giderse peki
Acır demiştim. nasıl oldu
Biraz acıdı ilaç yaktı
Gecmiş olsun. kalçanın hepsini açtın mı
Koltuğa yüzüstü uzandım Sevgilim çok az açtı kalçamı pamuk ve kolonyayla dezenfekte etti iğne yapacağı yeri sonra iğneyi yaptı ilaç dağılsın diye eliyle ovuşturdu
Demiştim dimi hepsini açar diye😊ilaç yayma bahanesiyle okşamış da. hoşuna gitti demek ki
Hepsini açmadı birazını açtı utanmayım diye sonra alnımı öptü sakinleştirdi beni iğneden önce çorba yaptı içirdi bana
Aferin ona geçmiş olsun sana😊
Sağol
Sen yaptınmı hiç sevgilinin poposuna iğne
İğne yapmadım da elle bişeyler yaptım😊
Nasıl birşeyler
Özelden anlat
Ok
Nasılsa o iğneleri yiyeceksin. Bırak adam tadını çıkarsın.
Yaptı biraz önce iğne acıdı biraz
Geçmiş olsun, biraz acıtır tabi, normal. Tam sevgili değilsiniz galiba, utandığına göre 😊
İlaç yaktı oturunca aciyo popom yan yatıyom
Antibiyotik mi iğneler?
Evet
En acıtan, yakan iğneler onlar, geçmiş olsun
Sağol
İğneler bitti mi?
Utanacak ne var sevgilin zaten daha rahat olman lazim
İlk defa popomu görecek
Olsun sağlık için görecek başka bişey için değil ya 😅
o iğne 11 olur ama işte ozaman canın yanar.. muhahaha
Ne saçmalıyon sevgilim sapık değil çok kibar Efendi biri
iğne yapacağı yeri görnce efendlik kalmaz
sen nemelazım yanında bebek yağı bulundur genede
Ergen olduğun çok belli yaşın kaç 😅
😄 zeki kız. varya çok jacckallsın
Kaç yaşındasın söyle 😅
sölemem. ama iğneleme konusunda ziyadesyle tecrübeliyim. geçmş olsun sana. ama önce oral yolla tedavi deneseydin ilk başta.
eli kulağında , bıgün yarın kesin regl olucan😉
tanımadığın biri yapsaydı iğneni dahamı iyi olurdu?
iğnelerin bittimi?
Şey de, eve iş getirme.
Çok mantıklı 😅
Bir yandan da kim bilir hangi hatunların poposuna vuruyor öyle düşünün, hee birde poponuza başka erkek mi dokunsun sevgiliniz mi? O yönden bakın gayet mantıklı teklif. 😅
Dikkat et diğer iğneyide sokar açılmışken kalça 😄😜
Ben biliyorum onun yapacağı iğneyi de neyse 🤣🤣
Sevgilim sapık değil hemen konuyu başka yöne çekme 😡
İyi bari geçmiş olsun
Utanacak ne var çocuk musun sen
İlk defa popomu görecek
Yapma böyle
Sen benim yerimde olsan utanmazmıydın
kac tane bogazin var
Takacak igneyi
Kaçacam banane ilk defa popomdan iğne olcam 😅
Vurdurdun mu igneyi
Evet biraz önce oldum iğne
Sevgilin mi yaoti
Evet koltuğa uzandım yüzüstü sevgilim de popomu çok az açtı pamuk ve kolonyayla dezenfekte etti güzel kardeşim yaptı biraz acıdı ilaç yaktı
Gecmis olsun
Sağol
İkisini aynı anda yapıverir işte
Banane kaçacam hem korkuyom iğneden ilk defa popomdan iğne olcam 🥺
😂
Yaptı bu sabah ilk iğnemi ilaç yaktı biraz acıdı 😮💨
Fırsata bak ya
Sevgilim sapık değil çok Efendi saygılı biri
Belli ısrarından
Benim iyileşmem için ısrar ediyor hiç popomdan iğne olmadım korkuyorum hastanede kadın hemşireye de yaptırmadım
İyi kim yaparsa yapsın bu saatte bunu düşünemem vallahi
Geçmiş olsun şimdi nasılsın?
Teşekkürler iyiyim
Bırak yapsın her yaptığında da öptür
İlk defa popomdan iğne olcam hem korkuyorum hem de utanıyom