
Koşuşturmacayla dolu, oradan oraya yönlendirmeleri üzerine öte dön, beri de dön, kalabalıkta sıranı bekle falan vs. bunaltıcı derecede ağır mı geçiyor yoksa olabildiğince erken gidip tık tık hemen aradan çıkarabiliyor musunuz? (Randevu olmadığı sürece yani)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Genelde randevumu alıp giderim. Burada zaten randevusuz muayene etmiyorlar. Muayene saatinden en az 20 dakika önce orada olurum. Sıram gelince girerim, muayene en fazla 5 dakika sürer 😅 zaten fazla ilgilenmiyorlar.
Allah kimseyi Esenyurt devlete düşürmesin ölsen ondan iyi.
Küçükken kardeşimin bacagini kirmistim 1 ay boyunca hastanede onunla birlikte kalmistim
Onu nasıl becerdin 🤣
Öfndjsj yatakta ikimiz zipliyorduk o ziplamasin diye yataktan atmistim
Uçan tekme mi attın nasıl yaa
Smacdown mu yoksa djdmdm
Ödcdjs hatirlamiyorum
Garfield'ın odiyi tekme atarak koltuktan atmasını hatırlattın fjdkdkd
hastanede çok sinirli oluyorum
Normal tabi 😂
Hastaneye işim düşmedi. Öyle
Gittiğin günleri düşününce yani nasıl geçiyor
Yani iyi çok nadir yarım saatlik iş
Nefret ediyorum
İnanılmaz darlanıyor içeride kaldıkça insan
Kalabalık mekanları oldum olası sevmiyorum hstaneler zaten korku filmi gibi
Aynen öyle her kafadan ayrı ses herkes herkesin önüne geçiyo
Sevmiyorum. Sıkıcı.
iyi ben pek sıkılmam