Yoğun bakımda veya hastanede yatmak nasıl bir his?

Çok merak ediyorum. Hiç çocukluğumda bile serum yemedim ben. Hastanede yatmış olan veya yoğun bakımda yatmış o anı yaşamış olan var mı? Hastanede yatmak nasıl bir duygu?

Yoğun bakımda veya hastanede yatmak nasıl bir his?
Cevapla