Daha önce hastanede yattınız mı, hangi sebepten kaç gün kaldınız?


Hiç yatmadım
Yattım, 17 gün, psikiyatri kliniğinde
Çok geçmiş olsun 💐
Bizim toplum o kadar cahil ki psikiyatri kliniğinde yatan insanaları direk damgalarlar..
Oysa ki herkes her birey bir depresyon adayıdır..
Ehehe damgalanmaktan korkmuyorum ya, damgalayacak insan zaten benim eşim dostum olamaz. Teşekkür ederim 🥳
Cevap
5Cevap
hayır hastanede yatacak kadar başıma ağır bir şey gelmedi çok şükür çocukken köprücük kemiğimi çatlatmıştım o kadar genelde acil serviste iğne olmaya giderdim ateşim çıkınca
Yattım,4gün, toksikolojide, kendini öldürmeye çalışanların mekanıı🤣...
Hiç yatmadım inşallah hiç öyle bir durum olmaz Allah'ın izniyle
Yattım.
Birinde 1 hafta
Diğerinde 3 gün ikiside ameliyattan dolayı.
Evet yattım iki hafta önce 😅😅😅 yarım gün diyelim😅😂
2 kere yattım
İlkinde 3 gün bıcaklanmıstım.
Diğerinde 11 gün , motosiklet kazası
Doğduğumda bir gün yatmışım
3 gün 2 gece yoğun bakımda kaldım
Hangi teşhis ile yattın özel değilse... Bende bir kez yattım 20 gün
Aynı hastalıkmış
20 gün... Psikiyatri kliniğinde
Eh işte..
Evet soru sormak istersen detaylı takip edeyim snei
yatmadım
Tımarhanede yattim 6 ay
Bir ara çok kaldım
2 gün sanırım
Ewet
Yatmadim
En fazla 1 Gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?