Abartmıyor mu ve bu kadar psikolojik şiddet uygulaması doğru mu? 6 kilo verdim, her gün kilom gram gram azalıyor. Annemin tavrı hâlâ aynı, ağır hakaretler edip dalga geçiyor. Boyum 1.57, kısayım, balık etli duruyorum ama asla şişko durmuyorum, çevrem öyle diyor, hatta fiziğimi beğenirler. Anneme 6 kilo verdim deyince hâlâ aynısın diyor, öğle yemeği olarak yediğim 3 kaşık yoğurda bile laf yapıyor. Hayatı boyunca beni her konuda zaten aşağıladı, benim kadar güzel değilsin vs. Artık susturmak istiyorum onu. Evde aşağıladığı yetmiyor, insanların yanında da yapıyor bunları. İnsanların da dikkatini çekmiş, hatta bana dediler
3 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Boyun 150 ise kilolu görünüyor olabilirsin ama boyun biraz uzunsa kilolu göründüğünü düşünmüyorum
1.57
Yani bir tık balık etli görünüyor olabilirsin ama kilolu göründüğünü düşünmüyorum
Acaba evde giydiğim şeylerden falan mı kaynaklanıyor ne bileyim dışarıda da fiziğimi herkes çok beğenirdi abartmıyorum 12 yaşından beri herkes fiziğimi konuşur
69 çok ama. Son 2 senede çok aldım kilo
Tek problem kilo olsun hanımefendi kilo alınır verilir depresyonda olursun kilo alırsın enerjik hissedersin verirsin. Ben hiç kilo alan birisi değilim
Ne güzel kilo almamak🥲
Darısı sana :)
🤲🤲
Annene bakma dengesiz bir
Ne kadar değişik aileler var
Özgüvenimin içine etti
Bende 180 90 im ayı diyorlar
Ahahasksjdlmf
Kimse içine etmesine müsaade etme zayıflama taktiği var mi bu arada şakasız soruyprum
Yediklerine dikkat etmek ve yürüyüş. Spor salonlarına para dökmeye bile gerek yok
Günde 10 bin adım atıyorum hala aynıyım yememe dikkat etmem lazim o zaman diyet listesi varsa oẓ̌eeļden atabilirs8j
Yok ya diyet listem. Ben çok sıkı bir şey yapmadım. Sabah kahvaltıda bir haşlanmış yumurta kibrit kutusu büyüklüğü peynir domates salatalık öğlen 3 kaşık yoğurt ya da 2 hurma ya da çok az meyve. Akşam da tam buğday tarzı bir ekmek var halk ekmekte ondan bir iki dilim yedim yemekte ne varsa az bir şey yedim porsiyonu küçülttüm yani. Ya da hiç ekmek yemedim 3 yemek kaşığı pilav yedim
Ben çok severim yemek yemeyi. En kötü ihtimal 3 günde bir dışarıdan yerdim hamburger döner falan. O yüzden ben böyle bir beslenmeye geçince bir de her gün 50 dk yürüyünce hızlıca kilo verdim
Daha fazla alma diye olavilir
Bu kadın 45 olsam da 30 niye değilsin der
Kısasın senin en az 55 olman laxım
Evet orası doğru zaten o kiloya da inmek istiyorum tek sorun dışarıdan çok yemek yemeyi seven, evde tabak tabak makarna yiyen ve hareketsiz yaşayan ben bir anda beslenme düzenimi çok değiştirdim. Cidden kendimi zorladım kısa sürede verdim 6 kiloyu. Annem gelmiş moral bozuyor. Onu da geçtim bana böyle ağır hakaretler etmesi aşırı zoruma gidiyor. Millet kızını över çok güzel bulur annem beni çocukluğundan beri beğenmiyor. Hatta geçen annemin kuzeni çocukluk resmimi anneme atmış çok tatlı baksana demiş annem de çok çirkin çıkmış yazmış. Kadın da neresi çirkin deyince annem güle emojisi atmış dalga geçmiş yani. Mesajları görmeseydim keşke zaten hiçbir zaman beni beğenmediğini biliyordum ama böyle tanık olmak üzdü daha çok
Kusura bakma çok uzun yazmışımmm
Sen kızısın öyle yapması hoş degil ama sanmış seni kendine bakmıyorsun en azından çabalıyorsun çabanı görmeki ve kimseyle seni kıyaslamamalı
Aslında dışarıda hangi ortama girersem gireyim nemim için çok güzel kibar bir kız dediler ama annem dehşet güzel bir kadın şu an ki yaşına göre de çok alımlı. Ben onun kadar değilim diye hakaret ediyor bakımsız da değilim aslında
Benim annemde kimsede olmayan bir kibir var. Yüz çirkin olup kalbi güzel olsaydı keşke
Karakter güzellikten daha ön plandadır sana baskı yapmamalı sadece dikkat etdese kafi zaten sen farkındasın
Evet ediyorum kilo konusunda etmiyordum ama artık ediyorum
Bu da bir gelişme ediyorsun artık
Kilolu olma sende
63 kilo mu
157 sin
Olabilir ama beni 160 kilo olan kuzenim var onla kıyaslayıp onunla aynısın diyor şaka mu
Cüşş 160 mı
Obez tanısı almış kızla kıyaslıyor beni
160 kilo kız obez değil başka bir şey artık o ama isim koymamadım
Baya şişko ya adından önce herkes şişko diyot ona dışarıda da
Çok kilolusun annen demediyse bugünde ben deyim
Yok dedi aşskskdjjf
Hadi ya sabah erken gel ozaman
Kimseyi takma
sevdigindendir