M. depresyon bilinç kaybı yok sadece duygusal ağır bozukluk... Bu yüzden aklı dengesi yerinde olan biri ve int. ar edersen dinen cehennem azabını intahar şeklinde çekeceğini söyler.. Sen intihar eden deli gördün mü. ldürme yaralama yapar ama kendine kıymaz hiç
Yıllarım yok abi benim bu kadar stre üzüntüye vücudum dayanamayacak artık yaş ondokuz hayatın sonuna doğmuşum ben bitmisim her anlamda ben yaşarsam aileme yük olmaktan başka bir şey olmaz yaşayacağım şeyler sadece acı keder ızdırap
İnsan bunu kendine yapmayı nedense çok seviyor... Kaos güzel geliyor, kendine acımak, acınılmasını istemek daha kolay.. güçlü olmak yeniden başlamak hayattan tat almaya çalışmak umut beslemek zor geliyor
Söyle yatalak değilim fakat bir süre sonra beni artık yük olarak görecekler ben konuşma geriliği yaşıyorum majör depresyon yüzünden hafızam geriliği bu yüzden asla evlenmem bir iştede de çalışamam hiçbir şey yapmadığım için bir süre sonra ailemde küfür hakaret edecek ve o hakaretlere dayanamayıp sonum ölüm olacak çok yakında
Bebek gibisiniz herşeyi o kadar üstünüze alıp büyütmeyin... Sen kendini düzelteceksin çıkıp kafanı dağıtacak meşguliyet edinecek hayatını yoluna koyacaksın... Böyle ağlayıp sızlayarak bir yere varamazsın... Senden bin kat kötü insalar hayatıma nasıl devam edebilirim diye yırtınıyor... sen yok böyle olucam yok söyle olurum ağlayıp sızlanıyorsunuz.. psikoloji vs herşeyi sen düzelteceksin.
Hayır bitti artık benim icjn yakında stresten üzüntüden geberip gideceğim o hayatı kötü olupta yinede devam eden insanlara saygı duyuyorum çok güçlüler ben ise ölmeyi isteyecek kadar zayıfım
Ağır major depresyonda karişık anksiyete tanisı koydu dün doktora gittim dünden beri karanlık loş zifiri karanlıkta aynaya bakıp ağlıyorum ya da donuk bakıyorum akıl Hastanesine yatıcam başka carem yok
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Majör depresyon da olan kişi bu hastalıkta olduğunu bilir mi ikinci sorum ise majör depresyon yüzünden hayatına son veren birine?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
M. depresyon bilinç kaybı yok sadece duygusal ağır bozukluk...
Bu yüzden aklı dengesi yerinde olan biri ve int. ar edersen dinen cehennem azabını intahar şeklinde çekeceğini söyler..
Sen intihar eden deli gördün mü. ldürme yaralama yapar ama kendine kıymaz hiç
Doğru söylüyorsunuz görmedim hic
Senin ne sorunun var
Sürekli geçmişte kaçırdığım fırsatlar yüzünden hayatta hiç umudum kalmadı kendimi resmen saldım herşeyi mahvettim ölmek istiyorum
Pardon ama daha kaç yaşındasın daha neler görüp neler yaşayacaksın... bugün bu üzüldüğün şeylere yıllar sonra güleceksin..
Yıllarım yok abi benim bu kadar stre üzüntüye vücudum dayanamayacak artık yaş ondokuz hayatın sonuna doğmuşum ben bitmisim her anlamda ben yaşarsam aileme yük olmaktan başka bir şey olmaz yaşayacağım şeyler sadece acı keder ızdırap
Stres
İnsan bunu kendine yapmayı nedense çok seviyor... Kaos güzel geliyor, kendine acımak, acınılmasını istemek daha kolay.. güçlü olmak yeniden başlamak hayattan tat almaya çalışmak umut beslemek zor geliyor
Evet zor umudum yok artık benim ölümü bekliyorum
Ne alaka ya ne insanlar yaşıyor kimse yük görmüyor sana ne oldu elin ayağın mı tutmuyor yatalakmısın
Yaşıyorsan bu kadar kötü ne olmuş olabilir... ölümden kötüsü yok.. geri kalan her şey düzelir..
Söyle yatalak değilim fakat bir süre sonra beni artık yük olarak görecekler ben konuşma geriliği yaşıyorum majör depresyon yüzünden hafızam geriliği bu yüzden asla evlenmem bir iştede de çalışamam hiçbir şey yapmadığım için bir süre sonra ailemde küfür hakaret edecek ve o hakaretlere dayanamayıp sonum ölüm olacak çok yakında
Psikolojim bozuk benim yaşamak acı veriyor
Bebek gibisiniz herşeyi o kadar üstünüze alıp büyütmeyin... Sen kendini düzelteceksin çıkıp kafanı dağıtacak meşguliyet edinecek hayatını yoluna koyacaksın... Böyle ağlayıp sızlayarak bir yere varamazsın... Senden bin kat kötü insalar hayatıma nasıl devam edebilirim diye yırtınıyor... sen yok böyle olucam yok söyle olurum ağlayıp sızlanıyorsunuz.. psikoloji vs herşeyi sen düzelteceksin.
Hayır bitti artık benim icjn yakında stresten üzüntüden geberip gideceğim o hayatı kötü olupta yinede devam eden insanlara saygı duyuyorum çok güçlüler ben ise ölmeyi isteyecek kadar zayıfım
Herkes ölsem de kurtulsam diyor ben de ama sabah kalkıp işe gidiyorum..
Ölsen her şey bitecek sanmak da bir garip
Ben dayanamıyorum artık o yüzden saldım artık herşeyi ölünce tabiki bitmicek her şey belki daha korkunç şeyler beni bekliyor bilmiyom
Tabi geleceği de görüyor prenses... Başına neler geldi çok merak ettim ama
Pişmanlık sadece hayattga kaçırdığım fırsatlar yüzünden beni çok kötü günler bekliyor o yüzden herşeyi saldım
Yanımda olsan bi güzel sopayı hak ediyorsun kaçırdığım fırsatlar diyo yaa..
Hayatı kaçırdım ben
Seni döve döve koşturur yetiştiririm.. sakinleş hayatına devam et... ağlamak sadece erkeğe naz için olsun gerisi 2 günden fazlası yalan dolan
Hayatına kendisi son veren bir kişi İslam dinine göre büyük bir günahtır.
Diğer sorumuda cevap la majör depresyon bi akıl hastalığı ise kişi hasta ise neden allah bunu günah olarak kabul edip cehennemine atar?
Ağır major depresyonda karişık anksiyete tanisı koydu dün doktora gittim dünden beri karanlık loş zifiri karanlıkta aynaya bakıp ağlıyorum ya da donuk bakıyorum akıl
Hastanesine yatıcam başka carem yok
@hayalkırıklığı20 Yat o zaman gelipte niye yazıyorsun buraya ne yapabiliriz?
Allah yok bence
Neden yok diyorsun seni bu düşünceye iten şey nedir?
Allah yoksa bizim bu dünyada yaşamamızda anlamsız?
Birşeyi ya bilirsin ya da bilmezsin inançla olmaz hiçbir şey. Yaratıcı olduğunu kimse bilemez, herkes inanıyor kesin bir şey yok.
Kesin bir şey var mesela kuranı Kerim herşeyi açıklıyor Allah yok demek senin düşüncen sende bilmiyorsun
Kuran'a da inanıyorsun bilemiyorsun kim yazdı nasıl oldu
İnsanlar yazmadığına eminim
İnsan yazmamış ta olabilir ama emin olma yine de bilmediğin şeylerden.
Bu kafayla dinden çıkarsın ben eminim Allah var bir yaratıcı var
Dine inanmıyorum ki zaten, yaratıcı olduğunu biliyor musun?
İnanıyorum diyelim
Eminsin ama bilmiyorsun güldürme beni ya, inancın sende kalsın.
Sen inanmasan inanma