Baskalari görmesinden mi nefret ediyo yoksa sadece ciplak ayak durmak mi mesele. Ayaklarında bi problem mi var neden nefret ediyo gordun mu ayaklarini sen?
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Ayak fobisi olan bı arkadaşım var ona ayakla ilgili hayatı boyunca unutamayacağı biz ceza vermem lazım bana tavsiye verir misiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Musluman rolünü o kadar iyi oynadımki gece yalnızken bile namaz kılıyorumdum
Thomas Edward Lawrence
keşke o arkadaşın olsam çok şanslıymış ahahahahs
yapma ya acı merhamet et benim de fobim var valla çok kötü bi şey
Sana ne yapılsa çok kötü hissedersin
yüzüme ayak değse galiba evrenden silinmek isterim
Ağzına soksam ayagimi
bence arkadaşının ilk yüzüne ayağını değdir büyük ihtimalle bağırır o an ağzına sok
Mantikli
yaparsan lütfen beni bilgilendir
Tamam
Neden böyle bir ceza vermeyi düşünüyorsun. Sanırım sende hoşlanıyorsun. Ama sevmeyeni değil bu konuya eğilimi olanı bulman daha mantıklı.
Elini ağzını bağla ayakkabısını çorabını çıkart sal sokağa
Aşırı mantıklı yaptiricam
Kolay gelsin
Sağol
Sende saol
Ayagini yalasin
Oda olur bak
Belki hosuna gider
Benim gider
😂
konuşalım adsjkads
Ne konusalim
Ayakları dasjkdasjkdas
Konusalim
Yaz canım
Eylem aç engelimi lütfen konuşalım bi
Bir gun boyunca ciplak ayakla dolastir
Mantikli
Yaptircak misin cidden
Evet
Nasil yaptircaksin
Şehrin en kalabalık yerinde yapicam
Kabul etmez ki fobisi de bi de
Kabul etmek zorunda
Neden ki nasıl yani
İstediğim her şeyi yapmak zorunda
Niye ki
Büyük bı iddayi kazandım
Hadi ya nasil bi iddia ki? Kiz mi arkadaşın erkek mi
Kız
Iddia neydi
Birbirimizin istediği şeyleri yapmak birnevi kölelik hangimizin daha fazla dayanacağı o çok dayanamadi
Ne yaptın da dayanamadi
Evimin tamamını temizle dedim yeter dedi
Vay be sırf bunun için cok daha büyük ceza cekcek simdi? Ceza icin hic sinir koymadiniz mi
Sınır yok
Neler yaptircaksin
Terli ayaklarımı yalaticam opturucem sonra çıplak ayakla sokağa çıkartıp gezdiricem
Bide falakaya yatirdinmi tamam
Hmm hem kendi hem başkasının ayağına karşı da mı fobisi var?
Evet görmekten ve çıplak ayakla durmaktan nefret ediyor
Ne kadar sürecek ceza
1 hafta
Oha 1 hafta boyunca ciplak ayak mı dolastircaksin
Evet sokakta sürekli olmasada evde evet
Supermis
Sen böyle bir durumda kalsan ne yaparsin
Kaçarım:D
Kaçamadin diyelim zorundasin
Elimden geleni yaparım rezil olmamak icin
Sokakta çıplak ayakla gezip rezil olmakmi evde falaka yiyip ayak yalayim rezil olmakmi sence
Evde falaka en azindan kimse görmemiş olur cok sert olmazsa
Seninde fobin var heralde
Başkasının ayağına karşı değil ama evet ben de ciplak ayak görülmeyi sevmen
Birinin ayaklarını çıplak görmesi utandırıcı bisey
Aynen sende de mi?
Bazen
Baska neler yaptircaksin 1 hafta cok uzun
Genel aynı ya
Bi sürü şey yapılabilir ne kadar eziyet etmek istediğine bagli
Çok istiyorum tavsiye versene
Nerde nasıl bi ilişkiniz var nelerden hoşlanmaz falan ayrıntı verirsen dusuneyim
Yakın bir arkadaşım dediğim gibi ayaktan nefret eder sadece
Baskalari görmesinden mi nefret ediyo yoksa sadece ciplak ayak durmak mi mesele. Ayaklarında bi problem mi var neden nefret ediyo gordun mu ayaklarini sen?
Ayaklarında problem yok ama utanıyor
Hem çıplak durmasına hem birinin gormesine
Ciplak ayakli resimlerini cek kendi sosyal medyasında yayinlat?
AA harbiden çok iyi
Saol ahaha
Başka
Evi temizlemek istemesiyle ciplak ayakla sokakları temizlesin eline süpürge ver
Buda aşırı iyi devam devam
Eger sokağı iyi temizlemesze falakaya yitirirsin ahaha
Sende de canavar çıktı he
Ahaha eglenceli
Başka yokmu daha kötü böyle acı ceksin
Ne tür bir aci yani
Fiziksel ruhsal
Sokakta ciplak ayakla futbol oynatabilirsin taşlı bi yerde
Taşlarda koşturayim ziplatayim
Aynen hatta ellerini baglarsan daha zor olur
Seninde iyi hoşuna gitti benim aklıma gelmezdi devam ya
Not aliyom ben
Bi parka götürüp ellerini ayaklarini sikica bagla sonra çocuklara ayaklarini gidiklat
Bununda not aldim
İyi eğlenceler sana:D
Ohoo bittimi
Daha da mı istiyosun? Ne tarz şeyler düşünüyorsan detay ver ona göre düşüneyim ver ver deyince akla gelmiyo
Utanması ve acı çekmesi gerekiyor
Arkadaşlarını çağır sırayla falaka atin
Mesela ayaklarına mum eriticem
Heh dediğin gibi şeyler
Mum eritme de olur erit sonra eriyenler temizlenene kadar falaka at
Buzlu suda yarım saat 1 saat bekletmek gibi
Daha iyisi buz pateni pisti varsa oraya götür ciplak ayakla kaysın herkesin icinde
Dediğin çok iyi onuda yazdim
Buz pisti yok ya keşke olsa
Hmm kış olsaydı karda dolastirirdin
Evet evet ya
Neyse elindekiyle yetincen:D ne var ne yok cevrende sen biliyosun
Senden iyi sahibe olur he fena cezalar buluyorsun neyse teşekkür ederim tavsiyelerin için iyi geceler
Ahaha evet galiba, rica ederim iyi geceler aklına bi sey gelirse yazarsin
Tamam
Eylem engelimi açar mısın
Ayağı enfeksiyonlu videolar at
Hayır ya
Nasil cezaalndirdin kiz arkadasini
Ağzına sok
Ayagimimi
Evetttttt