4. parmagi ve el serçe parmağı kısa ama bu kadar belirgin değil kardeşim yaz kış çorap giyiyor şu an ağlıyor ne yapmam lazım :(






bunun tedavısı var kırıp yenıden gelısımı ıcın hormon verıyorlar. estetik cerrahıye gidin hallederler. bu dönemde orc dan bıle ınsan yapıyolar bunda sorun yok
Nerede oluyo bu tedavi?
valla bütün estetik cerrahılerde olur benım arkdasımın dayısı bıle yapıyor
Cok saol estetikciye gidicez yarin yorumlarin icin tesekkurler :)
ne demek gecmıs olsun
tek çaresi ameliyat hem masraflı hem zor hem çok acılı
:((
fazla büyütmesn ya görende parmakları yok sanır. daha geliişimi bile tamamlanmamadı. büyüme dönemi bir dursun ondan sonra geçilir tedavsne
Inşallah ama kaç doktora gittik tedavisi yok dedi
tedavisi olmasa ne olurki. mühim bişe değil bu
Kac kere anlattik ama ergen olunca bas edemiyosun :(
sende vücudundaki bir kusuru göster ona. kusursz olan yok die anlat.
Hastaneye gidip tedavi görmesi gerek senin yapabilicegin sey bu onu bu sekilde mutlu edebilirsn diye düşüyorum
Onceden fazla takmiyodu kandiriyoduk kardesimi sen farklisin diye ama artik herseyin farkinda
Doktorlara gittik fakat bisey yapmadan geri gonderdiler estetik cerrahi son care insallah olur
Amin insallah yorumlarinla icimi rahatlattigin icin minnettarim :)
Cevap
8Cevap
Kuzenimin 4 parmağı eksik baş parmağı da küçük haline şükretsin
Oncelikle allah yardimciniz olsun Bunu ona soyledim hatta fotograflarina bile baktik ama anlamiyor
estetik cerrahına danışırsanız gerekli öneriyi yapar
Doktora gittik ama estetik cerrahi gitmemiş tık yarın hemen goturecegim
Insallah ya kendini bitirdi 1 hafta boyunca yarin gidecegiz
Çok fazla büyültülecek bir şey yok gibi sanki. Ayaı olduğuna şükretmeyi öğrenmesi gerek.
Ama o öyle düşünmüyor arkadaşı görmüş korumuş bir de ergenlik olunca iyice kötü oldu
İtici bir görüntüsü yok.
Kafasına takmasın. 😊
Ah bir de anlasa ya :(
Ona yürüyebildiği için şükretmesini söyle.
Ama bağırıp çağırmadan söyle.
Şekil bozukluğunu dert etmesin. 😊
Allah yardımcınız olsun
Saolun :(
doktora gorunmedimi simdiye kadar?
Gitmedim mi gittik ama bir şey yapmadılar
Doğuştan gelen bir sıkıntiymis ve 10 milyonda bir goruluyor mus
Başka bir sorunu var mı vücudunda
Bir de el parmaginda var ama bu kadar belirgin degil genelde elde oluyormus ama ayak parmaginda olanlar cook nadir ve genellikle akraba evlilikleri sonucunda oluyomus
Annem tqm bir yesilayci sigara alkol kesinlikle yok annem afyonlu babam adana yani hicbir akrabalik yok
ortopedi polikliniğine gittiniz mi hiç?
Bir estetikciye gitmedik ona da yarin gidicez
peki ortopedi?
Ortapediye yonlendirmediler genel cerrahlara gittik
bu duruma ortopedi bakar ama estetikçi diye bir doktor duymadı plastik cerrahı mı kastettin acaba?
Evet plastik cerrahi fazla ozenmedim kusura bakmayin
Ortopedik tedaviiiii 😶😭😶
Akraba evliliği mi?
Hayır alakası yok bir tek kardeşim de var genetik bir hastalık ve 10 milyon da bir görülüyormş :(
Estetik olabilir
çekecek :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar