Sol dizim üç dört yıldır ağrıyor. Ve geçmiyor. Emara da girdim bir şey yok diyor doktor, ben inanmıyorum hiç
20 gü
Sol dizim üç dört yıldır ağrıyor. Ve geçmiyor. Emara da girdim bir şey yok diyor doktor, ben inanmıyorum hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İstek çıkma yerine tedavi ettirip hayatını sağlıklı yaşamayı secsen
Ettircek randevu alcam
İşten çıkıp ne bk yiceksin
Bilmiyorum ki 😂🤣😄
Yok kıcım ağrıyor şuram ağrıyor, emekli olana kadar mecbur çalışacaksın
Offf evet arkadaşım yardım ediyor gücüm yetmeyince
Evlenince ne yapıcaksın yine çalışmadan olmaz, bu devirde zor yani bir gelirin olsun mutlaka
Evlenmiycem kii benn 😅🤣😂
En güzeli valla boş ver
Kimseyi çekemem valla 😅
Evlenirsem hiç yormazdım eşimi ev işlerine yardım ederdim, işe giderdim. Her dediğini yapardım, sözünden çıkmazdım kesin
Burcun ne kanki
Teraziyim ben
Ben yay 🤣😂
Nasıl birisin 😂
Sinirli agresif komik sessiz sakin deli manyak
Beni tarif et demedim kendini :)
Ben bu işte 😅🤣
Sinirini yok et, kızarım bak
Niye yav
Sinirli olmak iyi değil, sakin olabilmek asıl zor olan.
Bende sakinim ama fevriyim cok
Eskiden çok sinirlenirdim şimdi hiç sinirli değilim, eskiden herşeyi kafaya takardım kanser oldum sonra, şu an hiçbirşeyi takmam.
Gerçekten miii geçmiş olsun 😓😒 çok canım
Çok iyiyim geçti merak etme, tşkrler ❤️🥹
Oh sevindim senin adına.
Çok iyisin teşekkür ederim 🥹
Rica ederim 🙂
Hastalıktan sonra ateist oldum :) daha çok okudum Allah değil de evren falan diyorum :)
Aaa öyle mii bı arkadasim da öyle yspmisti onla konuşmuyom biryilfir ama kızdı oda
Çalışkan olmak lazım ya, ruhu olsun iyi biri olsun, ruhunu satmayan.
Evet 🤣😂 doğru doyon
Benim gibi kitap okuyan, halen sinemaya giden insanları çok az görüyorum. Azaldı herkes telefona gömüldü.
Evet öyle maalesef işyerinde kimse kimseye bakmıyor molada herkes telde 🤣😂😄
Sonra soruyorlar beynim niye çalışmıyor, niye unutkanım falan f
Bende de oluyor 🥴😂🤣
Kendimizi sıfırdan kurabiliriz, isteyip uğraşmamız lazım. Kolay, tembel insanları sevmem
Bende biraz tembelim yavv 😆🤣😂
O bende de var ama bunun üstesinden gelmeliyiz
Himmm
Himmm
Bide şimdi izdivaç var
O ne demek ya sjjs
Çokmu kötü
iş ne
Tavuk