Fabrikada işe başladım. Belim ve ayağımın ağrısından bayılacağım. Çalışmak istemiyorum doğru bir karar mı?

Aç değilim açıkta değilim şükür. Tek çocuğum zaten. Millet 30 yaşında babasından harçlık alıyor. Canımda tatlı değildir inanın ama durulacak gibi değil. Baba tarafında bel ağrısı genetik. Halalarım falan fıtık. Sanırım ondan bu kadar şiddetli ağrıdı. Çalışmak istemiyorm doğru bir karar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada üni okuyacagim. Harçlığım çıksın diye bu sene çalısıp para birikteyim dediydim. O da olmayacak😂
Fabrikada işe başladım. Belim ve ayağımın ağrısından bayılacağım. Çalışmak istemiyorum doğru bir karar mı?
Cevapla