+1 yılMaalesef hayatta istemediğimiz şeylerle karşılaşabiliyoruz. Babanızdan elbette harçlık alabilirsiniz. Ancak genç yaşta çalışıp hayata atılmak gerektiğini düşünenlerdenim. Okuyabilirsiniz ama kendi paranızı kazandığınızda o para daha tatlı oluyor. Hayatın zorluklarını çalışmak için nelere katlanıldığını gördüğünüzde para harcamalarınızda azalıyor. Har vurup harman savurmuyorsunuz. Baba parası kolay harcanıyor çünkü. Yani bu yorumu yaptım diye siz öylesiniz demiyorum. Genel anlamda gözlemlerim bu yönde. Belki fabrika değil sizi daha az yoracak işlerle meşkul olabilirsiniz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHerkes fabrikada çalışacak diye bir şey yok.
Pek çok şekilde para kazanılabilir, sanattan spora kadar.
Hele günümüz teknoloji çağındayken.
Sağlık hepsinden önemli.
Onun dışında kişi çalışmak zorunda da değil.
Eğer yeterli geliri varsa, ihtiyaçlarını karşılayabiliyorsa, hayatı yaşamak yerine neden birileri daha da zengin olsun diye çalışsın ki?
Temelde para kazanmak için çalışılır.
Para varsa çalışmaya da gerek yok.
(Yapılan işin sevilmesi, zevk alınması hariç)00 Yorumla
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 646 cevap paylaştı.
+1 yılKol omuz sırt kasların kuvvetli değil ise belinden güç alarak birşeyleri indirip kaldırırsan fıtık olursun
Bunları yapmıyorsan ya duruş bozukluğun var ya da kilo fazlalığın birde bacak kasların kuvvetli değilse onunda etkisi vardır00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Denizciyim günde 22 saat çalışıyorum ayak tabanlarim sırtlarım merdiven inip cikmaktan eklemlerim ağrıyor üstüne üstlük 45 derece sıcaklıkta çalışıyorum yaptığım işte ağır bir iş hiç durmadan 15 gün yol gidiyoruz daha sayayım mı? Ama bünye alışıyor belirli bir süre sonra pes etme
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 866 cevap paylaştı.
+1 yılBence yanlış karar 3 ay sonra alışırsın fabrikada edinecegin deneyimler parayla alınmaz farkli farklı insanlar farkli kişilikler herseyden onemlisi alın terin ile. Kazanilan parayi harcama hazzi yaşarsın ilerde para için kocana boyun egmezsin ben ne işler yaptım yine yaparım feme lüksün olur
10 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 669 cevap paylaştı.
+1 yılHer zorlugun bir kolayligi olacaktır. Her sektorun kendine has zorluklari var beyaz yakali bir calisan da olsan bu seferde satis baskisi yildırır yani zorluk her yerde sabret bence
11 Yorumla
+1 yılActa açıkta değilsin ama çalışsan senin için daha iyi olur. Hem tecrübe hem de sorumluluk almış olursun. Tek çocuksun diye de sonsuza kadar ailen yanında olmayacak.
10 Yorumla
+1 yılHayirli olsun. Is agir mi? Hafif mi? Devamli ayakta misin? Calismadan once de vrsa doktora gorunup ciddi bise olmasin. Isi de zorunkulugun yoksa calisma
00 YorumlaBaska bir işe bakabilirsin ama çalışıp para kazanmak başta zordur ama alisinca cok guzeldir ekonomik özgürlük gun olur
10 Yorumla
+1 yılHic bir is saglikdan önemli degildir illaki baska is bulursunA101 ne bilim BIM ya da o sekil bi yerde is bulursan daha iyi olur senin ici
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 485 cevap paylaştı.
+1 yıl19 yaşındayken üni okuyordum burger kingde 6 saat çalışır okula gider eve gelince de ders çalışırdım genç insan yorulmaz asla.
00 Yorumla
+1 yılBelki daha az yorulduğun başka bir iş bulursun doğru karar
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılkargo şirketinde çalışmalısın hızlı sevkiyat yapardın uçarak :)
00 Yorumla Türkiyede herkes calismak istemiyor ama 5 bin dolar geliri olsun istiyor.
00 YorumlaSağlık her şey den önce gelir çalışmak istersen sağlığına göre bir iş bul
00 YorumlaBilemeyiz yavru kelebek, hayat senin hayatın sağlık senin sağlığın.
00 YorumlaDoğru bence, yaşın da genç bu kadar ağır işlerde çalışmaya gerek yok
00 Yorumla
+1 yıl1.2 ay geçsin alisamazsan bırakırsın ilk hanlık normal
00 Yorumla
+1 yılÇok geçmiş olsun öncelikle.
Tabiki önce sağlık. Bu durumda çalışmamak en doğrusu00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 367 cevap paylaştı. Ben hiç çalışmadım bilmiyorum anlamam iş hayatından
05 Yorumla- +1 yıl
kaç yaşndsn burda 31 yazıyo da utnmurmsn bu yaşa kadar çalışmamaya
- +1 yıl
32 yaşındayım hiç çalışmadım gençliğim hep işsiz eve kapalı asosyal geçti ve hep parasız yaşadım öyle zengin de değilim yani hiç gelirim olmadı hep işsiz parasız yaşadım gençliğimi de hiç yaşayamadım zaten ben hayata uyumsuz kaldım yaşamayı beceremedim ki senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkamıyorum bile
- +1 yıl
üzgünüm öyle söylemek istememiştim
sen evli çocuklu değil miydin? :D
02 Yorumla- +1 yıl
O ben değilim baska bir fenomen. Gerci evliyim diyordu ama cocugum var demiyordu.
+1 yılHayat KS de fenomen olmaya benzemiyo demek ki
13 Yorumla- +1 yıl
ne alaka
- +1 yıl
Aha öyle işte
+1 yılCik bacim cik 3 kurus icin sagligindan olma
00 YorumlaSağlığın en önemli olan şey.
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bi süre sonra alışıyorsun 😃
00 Yorumla
+1 yılcalisma ya bosver yazik gunah
00 Yorumla
+1 yılÇalışmamak en doğru tercih...
00 YorumlaMasa başı iş istiyorsan KPSS ' ye hazırlan
00 Yorumla
+1 yılEn çok yorulanlar helal para kazananlar
00 Yorumla
+1 yıldoğru bir işte çalışabilirsin..
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 547 cevap paylaştı. Sağlığından olacaksan çalışma
00 Yorumla
+1 yılDoğru güzellik yorma kendini
00 Yorumla
+1 yılBaşka işte çalış o zaman bence
00 YorumlaTek çocuk olman kötü
00 Yorumla
+1 yıl😄😂tovbe tovbe
00 Yorumla
+1 yılFabrika çok zor başka iş bul sekreterlik ofis işi
00 Yorumla
+1 yılTemizlik işi yap
00 YorumlaÇık bence alırsa iş
10 Yorumla
+1 yılİlk önce sağlık
00 Yorumla
+1 yılDoğru tBiykide
00 YorumlaYaşın genç oku
00 YorumlaMalakies
00 YorumlaDoktora git bence
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer