- Mühendisim
- İş değiştiremem cvm hep 6 ay 6 ay 7 ay- 1 yıl kalmam lazım yoksa iş bulurum Allah'ın izniyle
Herkes iki yüzlü * olmuş ya. Yöneticimle iyi anlaşıyoruz aslında ama sorun diğer yönetici ve diğer iş arkadaşlarımın arkamdan iş çevirmesi. Cv’m 6 ay-7 ay hep çıkmakta istemiyorum 1 yıl kalmam lazım. Çok soğudum ve mutsuzum. Yalnızım da ek olarak. Sizce napmalıyım?
Bu devirde iş kolay bulunmadığı için tavsiyem çıkmaman yönünde olacak maalesef 😔 zaten o kadar saçma ki işe girince de böyle baskı ya da başka türlü türlü sorunlar çıkıyor sevdiğimiz işi bulmamız çok zor artık. Bence iş bulmadan çıkma derim ama gerçekten aşırı zorlanıyorsan sana kalmış yine. İş bakıyor musun bu arada?
Niye ki öyle bir şart mı var? İş bulmak o kadar kolay mı gerçekten dayım varsa problem yok 😀🙄
Bilmem ha deyince iş bulunmuyor ki ondan dedim
Sağlıklı iş ortamı diye bir şey yok şu anda. İstediğin insanlarla kendi işini kursan, delibozuk müşterilerle cebelleşmek zorunda kalacaksın. Velhasılı, geçinmesi zor, negatif insanlar her yerde. E bu işin sonu yok yani, sürekli istifa edemezsin.
Gerekirse bir psikologdan yardım al ama sabret o iş yerinde. Kendi güvenli alanlarını ve savunma sistemlerini oluşturmaya çalış. Bazen kendi tutumunu değiştirdiğinde, çevrenin tutumu da değişiyor otomatik olarak.
insanı iş değil etrafındakiler yorar çalışma ortamının güzel olması senin hem psikolojik hemde çalışma verimliliğini etkiler.. isteksiz olman çok doğal kıskanç sürekli laf sokup alaycı iki yüzlü insanlarla çalışmak zor... ne kadar sabredip ne kadar değişebilirler ki, kendini yalnizlaştırma moralini yüksek tutmaya çalış, müdürle konuşup belki farkı bir kısımda çalışma imkanı sağlayabilir belki baktın düzelmiyor farklı bir iş bak dilersen..
kaybetmeyi göze alamayacağın kadar iyi bir iş mi biliyorum tabi ama mutsuzsun, hemen ayrıl demiyorum tabi fırsat kovalayabilirsin sen yine cv yaz bakarsın daha iyi bir ortamda çalışma fırsatın olur... 😊
orası öyle, psikolojinizi boşu boşuna bozmaya değmez bu tip insanlar için... hayırlısı olsun 🙏
İşe nasıl baktığın önemli. İşim beni tanımlamıyor, işim önceliğim değil, tek derdim para kazanmak. O yüzden ben zorla da olsa gidiyorum, işimi yapıp çıkıyorum. Maksat para kazanmak...
Ama senin için önemli ise, tabi ki iş değiştirmeyi düşünebilirsin. Ayrıca iş yerindeki insanları sevmene ya da anlamana gerek yok bence. Üstüne düşeni yap, çık 😂
Cevap
41Cevap
Bence başka iş bulamıyorsan mutlaka devam et ama başka iş bulduysan işten çık. çünkü bu zaman da zor işsizlik..
ama cv :(
aaaah ah seni en iyi anlayabileceklerden biriyim, öncelikle gerçekten seni işe almak isteyen kişi o cv'de 7aya aya bakmıyor bu bir. ama kendin böyle bir düşüncen var ise ya d burada açıklayamadığın gerekçelerin var ise kalmak için o zaman orada seni bunaltan sebeplerle ilgili daha falza detay verirsen yardımcı olmaya çalışırım, yöneticinle iyi anlaştığın için kıskanıyor olabilirler, ama bu asıl sebep değildir muhtemelen, kıskanıyor olabilirler, istedikleri yüzü vermiyor olabilirsin, politik ve sahte olmayabilirsin, bunlara zemin olarak sen de kendini geri çekiyor olabilirsin vs vs.. yapı olarak nasıl birisin yani duruş olarak, soğuk mu nazik mi konuşkan mı vs?
ya aslında bi kadın var patron yalakası resmen kadın beni severdi ay birden ama cidden birden bana düşman olmaya başladı, arkamdan iş çevirmeler, mailde laf sokmalar, günaydın dememeler. Onun altında çalışan kız benim yakın arkadaşımdı onu bile doldurdu onunla aram açıldı, herkes onlarla yemeğe gitti. Diğer yöneticiimide doldurdu yöneticimdde bana saçma canım bir şey yüzünden çekti odasına uyardı 'seni boşa mı oturrttuk oraya', 'düşüncelerinin bir öenmi yok benim için' falan diyip ego kastı. Dışlandım ama cidden sebep yok. Belkide var bilmiyorum
tabii ki sebeo o o**spu belli değil mi zaten. öncelikle sana tavsiyem sakın benm başta yaptığım hatayı yapıp sessiz kalma sakın bak altın nasihat sana, yöneticinden de korkma bak tecrübe konuşuyor, gittiği yere kadar gitsin, bu mobbyingin amacı zaten sindirmek ve yalnızlaştırmaktır. iki seçenek var ya sakinlikle laf sokacan, ya da aynı üslupta aynı seviyede aslaaaaa ama asla altta kalmadan karşılık vericeksin ama kendini hatalı duruma düşürmeden. bi hatalarını gördüğün zaman hele en büyük fırsat. anında sesli şekilde dile getiricen, anca böyle böyle geri basarlar, bu arada sana kötü davranmaları için hiçbir olay geçmedi mi, genelde bi şey bahane edilir ve ordan üstüne giidlir kişinin
Konusabileceğin bir ortam varsa bu durumu kimseyi kırmayarak şekilde yöneticinle konuşabilirsin bence. En azından o da farkında olur durumun. Senin çalışmanı vs seviyorsa, deger de verdiği bir elemansan zaten seni destekler arkanda durur. Motive eder seni
Bu sorunu her yerde yaşama ihtimalin çok yüksek. Menfaatin için 1 sene kalman gerekiyorsa kal ve ondan sonra gereğini yaparsın. Gittiğin yerde de çok mutlu olacaksın diye bir durum yok ama bunu bil. İş hayatı genelde menfaat dünyasıdır...
Bir şey yapmadığın için olabilir. Bir şey yapmayı dene, o zaman en azından bunun için cephe alıyorlar dersin ;)
Bunu yaptığın için, biraz fesat ol, yılanlık yap, tııısssla onlara :) 2 si ile arkadaş olmayı dene, hemen o ikisi de diğerlerine kin kusarlar emin ol. Yalnız kalırsan hepsi yüklenir
Şimdi anladığım kadarıyla moralin çabuk bozuluyor, ama madem yöneticşnle bir sorunun yok, biraz diper insanları görmezden gel, ömer seyfettinin yüksek topuklar diye bi romanı var oku aradığın ders orada saklı))))))
Ahahaha 15 sayfanın özetinimi çıkarayım sana)
Mühendis kız, işyerlerş maalesef arızalı ve sorunlu insanlarla doludur, onlarla iletişimini min seviyeye indir çünkü bunlar çöpğnü döjecek ter arayan başıboş çöp kamyonları gibidir, kimsenşn çöpünü senşn sahana dökmesine izin verne ve hayata jeyif alacak şekilde bak olumsuzlukları görmezden gel)))
Bireysel zorlukla baş edebilme raddeni geliştirmen açısından birebir çünkü çoğu yerde aynı tipte insanlardan geçilmiyor
Farkındayım, baktığında ne gereği var kalmanın diyorsun lakin bir çok yer öyle olunca alışıp çözüm üretmek gerektiğini anlıyorsun.
Tabi bunun yanında çıkıp, yeniden başlayabileceğin yerlerde mantıklı bir seçenek olabiliyor.
Demekki kendini ait hissetmedigin bir iş yapıyorsun sektör değiştirmelisin
arkadaş edinebilecegin birini Bulsan güzel olur bence
@lolly_gag guvenilir olmalarina gerek yok iş yerinde takıl vakit geçir sohbet et yeterli. Sırlarını paylaşma ozelini acma sıkıntı yok
felsefik olarak evet ama gerçekler bunu pek desteklemez
üzgünüm...
İşinizi yapın, insanlarla vakit kaybetmeyin, sorun kalmaz.
Tüm çalışma hayatın bununla geçecek, işini yapmaya devam et ;)
onu 40 milyon daha istiyor 😂
Neden sürekli iş degistiriyorsun, acaba sorun sende mi?
İsten neden ayrilirsin seni ne rahatsız ediyor mesela?
Ne iş yapıyorsun
Mesaj da atabilirsin rahat hissetmiyorsan
O zaman kendini alanında geliştirmeli, bilgili olduğunu bu işi bildiğini hissetirmelisin, bir nevi rüştünü ispat etmelisin
Sorun nedir.. mutlu olamadığın işte çalışmak da zor
Bir insanın başına gelebilecek en kötü şeylerden biri sevmediği bir işte zoraki çalışması
Bu kadar kısa sürede arkadan iş çeviriyor olması seni potansiyel tehlike olarak görüyor olmaları , bunun ana nedeni ise yöneticinle aranın iyi olması. Dik dur ve savaşmaya devam et , onları da görmezden gel , bu arada bu iş bana göre değil diye düşünüyorsan bir yandan da başka işlere başvur
Sabretmelisiniz. Her gittiğiniz yerde benzer sıkıntılar olacaktır.
Sıkıntılarınızı konuşmayın ama belli edin.
Söylediğin gibi 1 yıl kalman gerekiyorsa çıkamıyorsan yapacak bir şey yok. İşine adapte olup, mümkün mertebe kimseyle muhattap olmamaya çalış. İş işte kalsın. 1 yıl zorunluluğun olmasa direk çıkmanı tavsiye ederdim.
Seni anlıyorum. Hayatında başarılar diliyorum. sevmediğin ortamda kalmak ölüm gibi.
Koşarak gidilen bir işin varsa çalışmıyorsun demektir
Bende onu diyom işte
Olabildiğince kendini geliştirmeye bak cv de yazan çokta önemli olmayabilir iş hayatının her yerinde saçma sapan düşünceleri ve egoları olan insanlarla karşılaşman kaçınılmaz
Ondan biraz mücadele et herkes sorun sıkıntılı değilse
Cvde 6-7 ay yazması bir şey değiştirmez yazmazsın olur biter
13 ay da yazsan kimse arayıp eski iş yerini sormuyor
Şirket küçülmeye gidip personel çıkardı dersin veya çok aşırı derece mesai yapmamızı istiyordu ve ücretini de ödemiyordu ben ayrıldım dersin haklı sebepli ayrılıklar sorun olmaz
👍👍👍
Ailenden çok onları görüyorsun çıkman daha mantıklı
Arkadaşlarınla arandaki problem nedir sürekli iş değiştirmek iyi bir şey değil sabredebilirsen dayanmak mantıklı
Yönetici ile aram iyi demişsin belki kıskanmışlardır belkide yalakalık yapıyor imajı vermiş olabilirmisin
Olabilir bayanlar arasında demekki her şirkette oluyor Allah yardımcın olsun o zaman
Rica ederim hayatta başarılar
Sevmiyorsan bir işi yapmak zorunda değilsin ama bizi buna muhtaç bırakan bir para unsuru var ona nalet olsun
Selam ne mezunusun. ne işle ugrasiyosunuz. baska bı iş dusunecekseniz yardımcı olurum size?
Daha karlı bı iş olursa yinede ayni şeyi mi dusunursunuz?
Eviniz arabanız varsa ona bişey diyemem. ya da maddi durumunuz iyiyse
Huzuru yakalamak
Bazen çok zordur nazende çok kolay. onemli olan doğru şeyleri yapabilmek..
Ayda ne kadar kazanıyorsunuz ki?
Ama her işyerinde var böyle kişiler hatta hayatın her anında ponçik kalbimizi kırıp uzuyorlar bizi
İşte gençsin güzelsin akillisin o yüzden çekememezlik yapıyorlar
Amannn evlerden ırak kocan ne diyor bu duruma
Evet ya o sıkıntı var
çalışmak mecbur ülkenin yarısı işini sevmiyor
Çalış kendini garantiye alınca çık
Yeni bir iş bulmadan çıkma bence
Kimse is hayatinda mutlu degil turkiyede mk
Bence olay turkiyeylr alakali ben suudi arabistandayim ozel sektir gene mutluyum isimden.
iş bulmadan çıkma azıcık daha sabır et
iş yerinde huzur olmazsa çalışmak istemezsin buda performansına yansır belli bir süre sonra
Sevmediğin işi yaparken başarılı olamazsın.
Sabret memur olacaksın ya, kurtulursun 🌝
Olcak rahat ol sen bi ya, sakin ol
Bi rahatlama seansına başlatalım seni 😁
Seversin di mi
Yalnizim derken is yerinde mi yalnizsin anlamadim.
https://voca.ro/11DVAciw2hNl
Musaittsen dinle.
Anladim guzellik biraz daha idare ediceksin o zmn meshur lafimiz var kopruyu gecene kadar ayiya dayi dicez
mutlu değilsen bırakacasın
İşine bak işe mi gidiyorsun yoksa ortam yapmaya mı
Sen işine bak çalışmaya mesaini doldurmaya gidiyorsun oraya
Mutsuz isen işini bul. ayril
Dayana bildiğin kadar dayan
Online çalış sonra seç seçenekler arasında
Hepmi çevren sorunlu
Demekki iki yüzlülüğü sevmiyorsun
Ama işte herkes senin gibi iyi niyetli değil
Günaydın boncuk gözlü.
Her işinden bu yüzden mi ayrıldın
8 mi anaaa sen evlimisin bilmiyorum ama bekarsan evlenme yoksa onu da degisirsin kafan bozulunca 😂😂😂
Değilde bence sen dominant birisin her şey beklenir sendej
Ne iş yapıyorsun ki biraz vurdum duymaz ol
Mühendisim bide dkgkdks püüüü bana
Hahaha valla öyle ne zorluklarla geldin azcik sabır:) ne yaoiyorsunuz tam olsrsk
Planlama satın alma erp uzmanlığı vs vs
Anladim zor yani işin geçmiş olsun :) erp mi personl giris cikisi muhabbeti degil mi o
Yok yazılım programı
Anladim peki başladı mi mesai ne durumdasin gelip kacirayim mi seni :)
9 da başladı geldik yine hayvanat bahçesine
O kadar mi kötü hayvanet bahçesi felan :) nerdeki bi yer gelip kurtarayim seni diyorum :)
Calis bnce
Ayrıl bence
Çıkmalısın
ne işi kanka
Neden
3 ay daha sabret
Sonra 3 ay daha :))
Meslek nedir
Doktor ne diyor
Ne oldu
Burdamisin
Meslek ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?