İş yerinde çok yoruluyorum ayaklarım kopuyor part time işe mi girsem?

pastanede 7:30 - 6:00 çalışıyorum. tabanlarım patlıyor. çok iş yapmıyorum ama çok yoruluyorum eve gelip uyuyup ertesi sabah uyandığımda bile hala geçmemiş oluyor. :(
yaşanan aksilikler, kendimi rezil etmem de cabası.
mc dnalds, burger king gibi yerlerde part time çalışsam? en azından yarım gün çalışmış olurum hem de çok iş yapıp yorulurum yorulduğuma değer. ne dersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
ilk işim bu yoksa alışınca geçer mi?
Güncellemeler
+1 yıl
cevap verin lütfen. :(
İş yerinde çok yoruluyorum ayaklarım kopuyor part time işe mi girsem?
Cevapla