Bipolar hastasıyım 2 evlilik yaptım 1. si dayımın oğluydu vefat etti 5 ay önce 2. evliliğimde ise imam nikahlı kaldım çünkü iddet müddetim dolmamıştı kaçtım eşime kızım oldu bu süreçte otomatik olarak kızımın babası dayımın oğlu gözüktü kimlikte sonra 2. eşim de beni kilo aldığım antidepresan kullandığım için istemedi o süreçte tedavi gördüm psikiyatri hastanesinde kaldım kızımı babası kaçırdı 2 yıl görmedim kolluk kuvvetleri ile aldım 3 yıldır kızım yanımda 180 kiloyum ne yapacağım nereden başlayacağım bu hayata bilmiyorum annemle yaşıyorum hareketlerim kısıtlı ev ev üstüne olmuyor kaçtığım için eşime dışarı çıktığımda sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum zaten kilomdan da utanıyorum
24 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer