24 gü

Bipolar hastasıyım, 180 kiloyum, kızımla hayata yeniden nereden başlamalıyım?

Bipolar hastasıyım 2 evlilik yaptım 1. si dayımın oğluydu vefat etti 5 ay önce 2. evliliğimde ise imam nikahlı kaldım çünkü iddet müddetim dolmamıştı kaçtım eşime kızım oldu bu süreçte otomatik olarak kızımın babası dayımın oğlu gözüktü kimlikte sonra 2. eşim de beni kilo aldığım antidepresan kullandığım için istemedi o süreçte tedavi gördüm psikiyatri hastanesinde kaldım kızımı babası kaçırdı 2 yıl görmedim kolluk kuvvetleri ile aldım 3 yıldır kızım yanımda 180 kiloyum ne yapacağım nereden başlayacağım bu hayata bilmiyorum annemle yaşıyorum hareketlerim kısıtlı ev ev üstüne olmuyor kaçtığım için eşime dışarı çıktığımda sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum zaten kilomdan da utanıyorum

Bipolar hastasıyım, 180 kiloyum, kızımla hayata yeniden nereden başlamalıyım?
Cevapla