Yıllardır süren depresyondan çıkamıyorum, hayata yeniden başlamak için ne yapabilirim?

16 yaşında lise 1 ri anlamadığım için liseyi bıraktım üniversiteye gitmedim. dolayısıyla hiç arkadaşım olmadı eve kapandım bilgisayar başına oturdum internette takıldım okuyamadığım için kendimi hayatta geri hissettim hayatta beni her açıdan yuttu. 14 yıldır 2012 yılından beri aynıyım. diğerleri gibi her gün işe gitmiyorum sevgili yapıp ayrılmıyorum evlenmiyorum boşanmıyorum arkadaşımla dışarda buluşup bir yerlere gitmiyorum araba motor gibi taşıtlar sürmüyorum şehir dışı yabancı ülke gidemiyorum herşeye yabancıyım hem gücüm yok hem de bilgim yeni doğmuş bebek gibiyim sağ gözüm şaşı yüzde 20 görüyor sol kulağım işitme engelli saçım ezmalı kepekli kıvırcık düzleşmiyor dişlerim çürük fırçalamadım boyum kısa şişmanım midem obezite doymuyorum vücut çatlaklarım var tek işim reels video kaydırmak internette takılmak 16 yaşında başladım 30 yaşında geldim hiç bir şeyden hiç kimseden beklentim hayalim yok sosyofobim var kıvanç tatlıtuğ olsa cumhurbaşkanı olsam bile nafile yaşama sevinci yok. yaşamadan ölmüş oldum.

Yıllardır süren depresyondan çıkamıyorum, hayata yeniden başlamak için ne yapabilirim?
Cevapla