1 ay

Depresyon teşhisi bende ama aslında hasta sevdiğim mi, yoksa ben mi abartıyorum?

Teşhisli olan benim ama sevdiğim insan çok utangaç ve değişik değişik şeyler yapıyor ama kimseye anlatamıyorum, anlatmam da ve tanı bana konuldu oysaki ben onun yaptığını anlatamadığım için kafayı yiyorum ve saçma sapan şeyler anlattım yine heyette derken raporum yine değişecek ve evet param artacak belki ama engelli seviyem de yükselecek.
Depresyon teşhisi bende ama aslında hasta sevdiğim mi, yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla