Depresyondamıyım? yoksa psikolojik sorunlarımmı var?

Kaç haftadır depresyondayım, artık dayanmayada gücüm yok , ben hiç iş insanı değilimdir, ama mecburiyyet aileminde durumu pek iyi olmadığı için ve benimde kariyerimde bir yere gelmem için çalışmamı önerdiler , eczacılık bitirdim ben ve şu an köyde çalışıyorum , köy insanları kaba ve ben nazik bir insan olduğumdan çabuk kırılıyorum, iş arkadaşlarım hepsi işten ayrıldı , onlarada çok alışmışdım gittiklerinde baya üzülmüşdüm ve depredyonum o zamandan başladı gibi, şimdi yaşlı bir teyzeyle çalışıyorum , patronumun metresi oluyor kendisi , psikolojim şu an berbat durumda, nasıl düzelir onuda bilmiyorum işten ayrılırsam kafam düzelir belki ama sonra yeniden iş bulmak belki yine problemlerin çıkacağı bir iş olsa bilmiyorum
Depresyondamıyım? yoksa psikolojik sorunlarımmı var?
Cevapla