Depresyona mı giriyorum yoksa asosyalleştim mi?

Maadi durumum neredeyse hic iyi olmadi 6 cocuklu ailenin 2. Cocuguyum annemle babam ayri babam eve bakmadigi gibi birde annemin uzerine borc yikti gitti ev kiraydi 2 yasinda kardesim vardi ve liseyi birakmak zorunda kaldim para kazanmak icin maadi durum idare etmeye basladi ama cok bunalima girmeye basladim surekli is ev yapinca ve bende hic yapmayacagim bisey yapip kendimden yasca buyuk adamlarla birlikte olmaya basladim onlarla birliktr olunca babamin bana vermedigi duygularin eksikligini dolduruyodum bir sure sonra bu ilidkileri gestim ciddi iliski yaptim 5 ay surdu parnerim babama cok benziyodu onu degistiririm diye umdum ama degistiremedim neredeyse hergun kavga ediyoduk ben sinir krizleri geciriyodum daha oncede bana yaklasan erkekler tarafindan tacize ugramistim simdi bu iliskimdende boyle sorunlar yadainca erkeklerden umidimi kestim ve asla bir iliski yapmamaya karar verdim bu iliskim icin de cevremdeki tum arkadaslarimi silmistim bu yuzden arkadasim dq kalmadi Şu an bir isimde yok yeni biriyle tanismak istemiyorum basima kotu seyler gelir uzulurum diye eski arkadaslarim ulasmaya calisiyo onlari engelliyorum kotu bisey olur diye iyice yalniz kaldim sevgilimi seviyorum ama ayrildim barismak ustemiyorum is kurmak istiyorum ama nasil yapicam bilmiyorum universite okumak istiyorum ama ne maddi nede manevi buna gucum yok sanki elim kolum baglanmis gibi
Depresyona mı giriyorum yoksa asosyalleştim mi?
Cevapla