2 ay

Sürekli içim sıkılıyor, kendimi çok yalnız ve yorgun hissediyorum, ne yapmalıyım?

İnsanın konuşacak birisinin olmaması gerçekten çok kötü.

Sürekli içim sıkılıyor, kendimi çok yalnız ve yorgun hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla