Çok yoruldum, çok yalnızım, mutsuzum ne yapabilirim?

Çok yoruldum, mezuna kaldım 2 yıl hem onun stresi hem ailevi meseleler...

Son zamanlarda dini düşünceler yüzünden o kadar çok sıkılmıştım ki bazı şeyler yüzünden dinden imandan soğudum, özellikle yakın çevrem ablam din hocası ve iyice beni soğuttu, tartıştık biraz. Müslümanım kapalıyım fakat dar görüşlü bir insan değilim, yok resim günah falan o tür şeylere hiç girmem, ablamla bu yüzden de tartıştık aslında tek sebebi bu değildi kişisel bir problem yaşamıştım o konuda beni anlamadı, elin yabancısı anladı o anlamadı... işte sevdiğin insanlarla böyle olmak daha çok can yakıyor.

Yalnız da hissediyorum, genelde zaten ben hep yalnızmışım onu anladım.. arkadaşım olsa bile hep mutluluğumu paylaşmışım, üzüntülerimi kendimden bile saklamışım... Şimdi konuşsam da artık geçmiyor çevrem yok pek.

Dershaneye falan gidiyorum, 8 kişiyiz, öyle yakın bir arkadaşım da yok orada, önceden biraz yakın olduğum vardı sonra baktım saçma davranıyor çocuktan beter ben onu uyarsam da dinlemiyor erkekler konusunda vs ben de sildim iyice.

Uzun zamandır gülsem bile kalbimde bir acı var, yani üstümde bir ağırlık.. Gülsem bile içten gülemiyorum hep bir şey eksikmiş gibi...

Çok yoruldum, çok yalnızım, mutsuzum ne yapabilirim?
Cevapla