Çok yoruldum, mezuna kaldım 2 yıl hem onun stresi hem ailevi meseleler...
Son zamanlarda dini düşünceler yüzünden o kadar çok sıkılmıştım ki bazı şeyler yüzünden dinden imandan soğudum, özellikle yakın çevrem ablam din hocası ve iyice beni soğuttu, tartıştık biraz. Müslümanım kapalıyım fakat dar görüşlü bir insan değilim, yok resim günah falan o tür şeylere hiç girmem, ablamla bu yüzden de tartıştık aslında tek sebebi bu değildi kişisel bir problem yaşamıştım o konuda beni anlamadı, elin yabancısı anladı o anlamadı... işte sevdiğin insanlarla böyle olmak daha çok can yakıyor.
Yalnız da hissediyorum, genelde zaten ben hep yalnızmışım onu anladım.. arkadaşım olsa bile hep mutluluğumu paylaşmışım, üzüntülerimi kendimden bile saklamışım... Şimdi konuşsam da artık geçmiyor çevrem yok pek.
Dershaneye falan gidiyorum, 8 kişiyiz, öyle yakın bir arkadaşım da yok orada, önceden biraz yakın olduğum vardı sonra baktım saçma davranıyor çocuktan beter ben onu uyarsam da dinlemiyor erkekler konusunda vs ben de sildim iyice.
Uzun zamandır gülsem bile kalbimde bir acı var, yani üstümde bir ağırlık.. Gülsem bile içten gülemiyorum hep bir şey eksikmiş gibi...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer