2 ay

Ortagim yerine oglu calisacak, vasfi yokken ona maas vermek zorunda miyim?

Adam iş senin işin, maaş almayacaksın diyor. Kendisi başka işte çalışıyor, yeğeni bana yardıma gelecek, bir vasfı da yok, temizliği bile bana yaptıracaklar neredeyse, birlikte yapın diyorlar. Diş hekimiyim, yeğeni okumamış, kendisi diş hekimi, başka yerde çalışıyor. Ben de maaşsız çalışıyorum, sizce ne yapmalıyım

Ortagim yerine oglu calisacak, vasfi yokken ona maas vermek zorunda miyim?
Cevapla