Hic patronuyla iliski yasayan oldu mu ayrilirsak isten cikmam gerekir mi?

Biz bi seyler yaşamış olduk o da ilişkiye başlayalım pişman olmazsın dedi artisi ekşisi var mi bunun

Hic patronuyla iliski yasayan oldu mu ayrilirsak isten cikmam gerekir mi?
Cevapla